ערן זהבי ממשיך להרתיח את הגולשים הפרו-פלסטינים. אתמול (שלישי), אחרי שפול פוגבה ואמאד דיאלו הניפו את דגל פלסטין בסיום משחקה של מנצ'סטר יונייטד מול פולהאם, החלוץ הישראלי של פ.ס.וו "שיפץ" את התמונה והעלה אותה לסטורי שלו. כך שהשניים הניפו את דגל ישראל, כביכול, בצירוף הכיתוב: "תודה חבר'ה, אנחנו מעריכים את התמיכה שלכם בכל רחבי העולם".
דבר דומה עשה בשבת האחרונה, כשווסלי פופאנה וחמזה צ'ודורי, שחקניה המוסלמים של לסטר, הניפו את דגל פלסטין על כר הדשא בוומבלי בתום הזכייה ההיסטורית של קבוצתם בגביע האנגלי מול צ'לסי. הפעם הדבר עורר הדים גם ברחבי אירופה, כשכמה אתרים התייחסו ל"סטורי המשופץ".
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
פוסט שעורר הדים. זהבי
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
התגובה של ערן זהבי בסטורי
התגובה של ערן זהבי בסטורי
התגובה של זהבי לפוגבה ודיאלו באינסטגרם
(צילום: הסטורי של זהבי)
באתר caoughtoffside האנגלי כתוב, בין השאר: "אם הדרך היחידה של ישראל להשיג תמיכה בינלאומית היא על ידי הפצה של תמונות מפוברקות עם פוטושופ גרוע ומביך, אולי היא צריכה להבין שהיא בבעיה. זו התנהגות ביזארית. לא ברור מה זהבי מנסה להשיג בפרסומים הללו".
באתר "ווטבול פרימר" ההולנדי ציינו כי "הפוסט שנוי במחלוקת". זהבי ממשיך לתמוך בישראל, בזמן שכמה מחבריו לקבוצה תפסו את הצד הפלסטיני בסכסוך". באתר Palestinow פרסמו ידיעה בנושא תחת הכותרת: "מביש". העיתונאי הקטארי מוחמד אל גז'אר כתב: "ככה נראית הנדסת תודעה שקרית. ערן זהבי הוא אמן השקרים".
אחד הפוסטים נגד זהבי
בעוד הגולשים הפרו-פלסטינים הציפו את הרשת בקללות ו"איחולים" לזהבי, היו גם כמה שהשתעשעו מהפוסטים של הישראלי. "הוא עושה זאת שוב", רשם אחד הגולשים לצד אימוג'י צוחק. אחד נוסף כתב: "תודה על התמיכה".
אחרי מבול התגובות, זהבי העלה הבוקר סטורי נוסף בו הגן על שמה של ישראל: "עכשיו אחרי שקיבלתי את תשומת הלב שלכם זה הזמן להסביר את הסיטואציה האמיתית. אף אחד מכם לא באמת מכיר את שורשי הסכסוך וחלקכם אולי אפילו לא יודע איפה עזה או ירושלים נמצאות על המפה, אז אולי כדאי שתשתמשו ברשתות החברתיות כדי לקרוא לשני הצדדים להגיע לשלום. ככה יהיה יותר פשוט לכולם".
זהבי מרבה להפגין סולידריות לישראל בזמן מבצע "שומר החומות". בשבת האחרונה, עוד לפני גמר הגביע בין לסטר לצ'לסי, כשהרקטות התפוצצו בגוש דן, שחקנה של פ.ס.וו איינדהובן פרסום בחשבון האינסטגרם שלו סרטון שבו אנשים בחופי תל אביב רצים למרחב המוגן בזמן אזעקות. בסטורי שלו כתב: "תל אביב היום. תסבירו לי איזו מדינה הייתה מקבלת את זה?".
יש כאלה שהשתעשעו מהפוסט
ויש כמובן כאלה שלא
3 צפייה בגלריה
הפוסט של אלי דסה באינסטגרם
הפוסט של אלי דסה באינסטגרם
הפוסט של אלי דסה באינסטגרם
גם אלי דסה, שחקנה של ויטסה, העלה סטורי לאינסטגרם עם תגובות גזעניות שספג וכתב: "שחור. יהודי ישראלי. גאה!".