שחקנים במכבי ת"א פרגנו בסיום המשחק אמש מול בני סכנין לאיתי שכטר, שנכנס לדקות הסיום וסיפק בהתקפה האחרונה בדקה ה-95 את הבישול לדור פרץ, שנגח את שער הניצחון. הניצחון הוריד את הפער ממכבי חיפה בפסגה לשתי נקודות בלבד. מי היה מאמין שלפני עשרה ימים בלבד, לקראת משחק העונה, עוד היו דיבורים על האפשרות שחיפה תצא מבלומפילד עם פער של 11 נקודות.
"שכטר רצה לעזוב את מכבי ת"א, באר-שבע לחצו עליו שיגיע, אבל מאז החזרה מפגרת הסגר הוא קיבל את הקרדיט מפטריק ואן לוון והכניס בנו את הווינריות, האופי שבדיוק חסר במכבי חיפה. ואן לוון ודוניס בהתחלה אולי לא הבינו שהוא מכיר את הליגה הזו הכי טוב שאפשר, את הצעקה לשופט, הכתף ליריב. זה לא רק הבישול הכי חשוב של העונה, הוא הערך המוסף שלנו".
2 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב חוגגת
מכבי תל אביב חוגגת
שכטר חוגג עם פרץ על הדשא
(צילום: ראובן שוורץ)
למרות הניצחון, במכבי ת"א מודעים ליכולת הפושרת של הקבוצה. בניגוד למבחן התוצאה תחת ואן לוון, שהשיג 22 מ-24 נקודות אפשריות (92 אחוזי הצלחה), אבל מדברים על שני אלמנטים שנותנים להם את היתרון במרוץ האליפות: שחקנים שזכו בתארים ושחקנים ותיקים עם אופי כמו שרן ייני, איתן טיבי, אייל גולסה ושכטר.
המאמן ההולנדי החליט שגולסה, שנפגע במשחק האחרון נגד באר-שבע, ינוח מול סכנין, אולם הוא יהיה כשיר למשחק ברביעי נגד הפועל חדרה, כשגם אנריק סבוריט יחזור להרכב אחרי שריצה עונש השעיה בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. במועדון עדיין ממשיכים לנסות להכשיר את יונתן כהן, כשהמטרה היא משחק הליגה האירופית מול שחטאר דונייצק בחמישי הבא, או משחק הגביע שלושה ימים לאחר מכן בבאר-שבע.
2 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
ואן לוון . "דוניס והוא בהתחלה לא הבינו"
(צילום: עוז מועלם)
במכבי לא היו שבעי רצון ממה שעשה אילון אלמוג עם הקרדיט שקיבל, וגם לא מהיכולת של אלכסנדר פשיץ', שכבש עד כה חמישה שערים בלבד. "אנחנו יודעים שזו לא מכבי שאנחנו רוצים לראות, אבל לפחות מבחינת תוצאות זה כמעט מושלם", הודו במועדון.
"התחושה נהדרת", סיפר כובש השער פרץ. "שתי דקות לפני כן החמצתי הזדמנות לנצח את המשחק ולמזלי הגיעה לי עוד הזדמנות, כבשתי וניצחתי. מבחינתי זה להראות אופי, אנחנו לא מוותרים לרגע גם כשהמשחק אבוד, עשינו את זה בארבעה משחקים, זה יפה. הלוואי שנכריע משחקים לפני הדקה ה-90".