הבוקר (שבת) התחיל רוני לוי רשמית את הקדנציה שלו כמאמן הפועל באר שבע. לאחר שסיים את חובת הבידוד שלו כמי שחזר מחו"ל הוא התייצב לראשונה במתחם הבית האדום וערך היכרות עם אנשי המועדון. גם הבעלים אלונה ברקת הגיעה למתחם.
באותו הזמן הקבוצה קיימה אימון לקראת משחק הגביע החשוב מחר (ראשון, 20:45) באצטדיון טוטו טרנר נגד מכבי תל אביב. למרות שמדובר במשחק חשוב מאוד, שכן ב"ש היא מחזיקת הגביע והפסד מחר יגזול ממנה את התואר כבר לאחר סיבוב משחקים אחד, החליט לוי שהוא לא יעמוד על הקווים בהתמודדות, ומי שיעשו זאת הם שני עוזריו, אליניב ברדה ומאור מליקסון. את משחק הבכורה שלו ינהל לוי ביום ראשון הבא נגד האקסית, בית"ר ירושלים.
1 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
הבכורה מול האקסית מירושלים
(צילום: ראובן שוורץ)
באר שבע תגיע מחר להתמודדות בסגל חסר מאוד. טרם הוחלט אם הקפטן מיגל ויטור, שעדיין לא החלים בצורה מלאה, יפתח בהרכב. המצוקה הכי גדולה היא בעמדת המגן הימני מכיוון שאור דדיה פצוע, דוד קלטינס מורחק ונועם גמון, ששימש כמגן המחליף, עבר לפני שבועיים להפועל רעננה.
התקווה הייתה שהרכש החדש והנוצץ, חאתם אלחמיד, יוכל לפתוח כמגן ימני, אך התברר שבתקופה האחרונה שלו בסקוטלנד הוא לא התאמן בצורה סדירה ולכן טרם נכנס לכושר משחק. בלית ברירה עשוי הקשר הצעיר תומר יוספי לפתוח כמגן ימני כחלק מחמישיית שחקני הגנה. הברזילאי פארליי רוסה, שגם הוא הצטרף לאחרונה, לא צפוי להיכלל בסגל.