בהפועל חדרה מקווים לראות עד סוף השבוע את קשר מכבי חיפה , מקסים פלקושצ'נקו, מגיע אליהם, אך מבהירים כי לא יוכלו לשלם דמי השאלה כפי שמכבי חיפה דורשת.
"אנחנו לא מסכימים וגם לא יכולים לשלם את הכסף הזה", אמרו בקבוצה. פלקושצ'נקו עצמו כבר הגיע להבנות עם אנשי המועדון. מאמן מכבי חיפה ברק בכר הודיע לו שהוא לא בתוכניות, אך לא מן הנמנע שבסופו של דבר הוא יישאר במכבי חיפה, כאשר סוכנו שחר גרינברג צפוי להיפגש היום עם ראשי המועדון הירוק בנוגע לעתידו. הקבוצה הציעה חוזה לטל כחילה, אך הוא מחזיק בהצעות נוספות.
2 צפייה בגלריה
מקסים פלקושצ'נקו מכבי חיפה
מקסים פלקושצ'נקו מכבי חיפה
מקסים פלקושצ'נקו
(צילום: ראובן שוורץ)

הפועל חיפה: אלמוג בוזגלו יחתום?

אחרי שגל אראל ולירן סרדל חתמו על חוזים לעונה הבאה. עתה מחכים בהפועל חיפה לחתימה של אלמוג בוזגלו, שהצהיר כי הוא רוצה להישאר בקבוצה גם בעונה הבאה. בהפועל חיפה מחפשים מגן שמאלי ובלם, לנוכח הפציעה של ניסו קפילוטו.
2 צפייה בגלריה
איסמעיל עמר
איסמעיל עמר
עמר (מימין). עוד תחנה בקריירה
(צילום: באדיבות הפועל ראשון לציון)

איסמעיל עמר מונה למאמן הפועל ראשל"צ

הפועל ראשון לציון הודיעה על מינויו של איסמעיל עמר למאמן הקבוצה לעונה הקרובה. עמר אימן ב-2019/20 את מ.ס כפר קאסם והעלה אותה לליגה הלאומית. כמו כן עבד גם בהפועל אום אל פאחם.
"כבוד גדול להגיע לאמן במועדון כמו הפועל ראשל"צ מועדון עם הסטוריה מכל הבחינות. אני מקוה שנעשה עונה טובה ונצליח בעזרת השם", אמר עמר לאחר החתימה.
פורסם לראשונה: 10:22, 02.08.20