"יוסי אבוקסיס הוא המאמן שלנו, גם בעונה הבאה". כך הצהיר הערב (ראשון) יו"ר הפועל ב"ש, איתי בן זאב, שענה לשאלות האוהדים יחד עם המנכ"ל אסי רחמים.
בן זאב נשאל כמובן על הדיווחים האחרונים, לפיהם אבוקסיס הוא המועד המוביל לאימון נבחרת ישראל במקומו של אנדי הרצוג. "אנחנו ערים בימים האחרונים לדיווחים", הסביר בן זאב. "יוסי הוא ווינר, מאמן מצוין. אף אחד בהתאחדות לכדורגל לא פנה אלינו. יוסי לא פנה אלינו. לכן אין לנו מה להתייחס לספקולציות. יש לחלק אולי בתקשורת אינטרס לתדלק את זה. בעיניי - אם מדובר בשחקן או מאמן - זו זכות להיות חלק מהמועדון".
2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
יישאר בב"ש? יוסי אבוקסיס
(צילום: ראובן שוורץ)
על הגעתו למועדון, אמר בן זאב: "פגשתי את אלונה בארבע עיניים וראיתי כמה הדבר הקבוצה הזו בוורידים שלה, זה משהו מאוד מרגש. התנדבתי לבוא לפה. זה מפעל חיים. כמי שכל החיים שלו היה בגוש דן, וב-1981 נמצא במגרשים כאוהד - הפועל ב"ש הפכה להיות סופר-דומיננטית וחשובה. אני רואה את בואי כתרומה כדי שהמפעל חיים של אלונה יישאר".
לראשונה חשפו בהפועל באר שבע את תקציב המועדון. "בעונה הבא תקציב השחקנים יירד מ-40 ל-20 מיליון שקלים. שכר המאמנים העונה, כולל ברק בכר, עמד על שבעה מיליון שקלים עלות מועדון", הבהיר היו"ר.
רחמים עצמו הוסיף: "אנחנו בעיצומו של תהליך התייעלות. מה שכן, קרובים מאוד עם הקבוצה הבלגית לסיכום לגבי אלטון אקולטסה. גם אם השחקן הפערים קטנים. אם אלטון יבחר להיות בהפועל ב"ש - הוא יהיה כאן".
2 צפייה בגלריה
אלטון אקולטסה
אלטון אקולטסה
"זה תלוי בו". אקולטסה
(צילום: הפועל באר שבע)
בן זאב סיכם: "אני מאמין שלהפועל ב"ש יהיה את התקציב השלישי בגודלו בליגה בעונה הבאה. רוב הסגל יישאר, עם חיזוקים במקומות הנכונים".
הגעתו של בן זאב לבאר שבע נועדה כדי לכהן יו"ר של דירקטוריון שהוא ירכיב אותו וינהל את המועדון. בסופו של דבר הוחלט לרדת מעניין הקמת הדירקטוריון. המבנה הניהולי יהיה הוא יו"ר ומתחתיו אסי המנכ"ל ושאר אנשי ההנהלה.
בעניין אחר: לאחר בדיקת הדמייה שעבר דוד קלטינס, עקב חבלה בשוק ימין בשבוע שעבר, התברר כי השחקן סובל מקרע בשריר התאומים.