אחרי הניצחון החשוב בתחילת השבוע, 1:2 על בית"ר ירושלים שהעלה אותה למקום הרביעי בטבלה, מ.ס אשדוד מגיעה עם לא מעט חששות לקראת משחק החוץ מחר (שבת, 18:30) בקריית שמונה.
ראשית בפן המקצועי, אשדוד אמנם תגיע עם רועי גורדנה שחוזר מריצוי עונש בשל צבירת כרטיסים צהובים, וכמו כן עם שגיב יחזקאל והקפטן טום בן זקן שלא שיחקו בירושלים בשל פציעה ומחלה, אך תיאלץ להסתדר ללא הבלם טימותי אוואני והקשר מוסא בגאיוקו.
2 צפייה בגלריה
שחקני אשדוד חוגגים את ה-1:2 הדרמטי בטדי
שחקני אשדוד חוגגים את ה-1:2 הדרמטי בטדי
שחקני אשדוד חוגגים את ה-1:2 הדרמטי בטדי
(צילום: ראובן שוורץ)
2 צפייה בגלריה
בן שמעון על הקווים
בן שמעון על הקווים
מפגש עם האקסית. בן שמעון
(צילום: ראובן שוורץ)
בנוסף, במועדון התברר אתמול כי עוזר המאמן, משה אוחיון, שסבל מתסמיני נגיף הקורונה, נדבק ונמצא חיובי בבדיקה שערך, וכמוהו ארבעה אנשים מהצוות המקצועי. שחקני הקבוצה הגיעו היום לאצטדיון הי"א, שם עברו בדיקות קורונה ולאחר מכן התאמנו, ובמועדון לחוצים שמא יגלו כי גם חלק מהשחקנים נדבקו. הקבוצה עדיין לא יודעת בעקבות זאת אם תיסע כבר היום לצפון או רק מחר בבוקר.
"מצפה משחק קשה נגד קבוצה טובה ואנרגטית עם איכויות, והיא נמצאת בכושר טוב", אמר המאמן רן בן שמעון לקראת המפגש עם האקסית, עמה זכה באליפות ב-2012. "צריך לעשות את הדברים בצורה נכונה וזה שבוע מאוד חשוב עבורנו".
יואב ג'ראפי, שימשיך לקבל את הקרדיט בין הקורות, הוסיף: "אנחנו מקווים לפתוח את הסיבוב השני של העונה הכי טוב שאפשר מבחינתנו, ולהמשיך לצבור נקודות בדרך למטרות של הקבוצה".