המחזור ה-12 בליגה הלאומית נפתח הערב (שלישי), ללא המשחק של מ.ס כפר קאסם שפעילותה הופסקה זמנית בגלל הידבקות שחקנים בנגיף הקורונה. המשחק בין הפועל ר"ג להפועל ראשל"צ יתקיים מחר.
במוקד, מוליכת הטבלה הפועל נוף הגליל שבאה למושבה ופירקה 0:3 את הפועל פ"ת שרושמת הפסד שביעי. בדקה ה-63, איציק שולמייסטר בשער עצמי אומלל סידר 0:1 למוליכת הטבלה. עודד צ'וקול הכפיל (79) ובדקה ה-87, סמיר פרהוד כבש את השלישי. מיד לאחר המשחק, המאמן מסאי דגו קיבל הודעה על פיטוריו: "בשיחה שהתקיימה לאחר ההפסד להפועל נוף הגליל, בין מנכ״ל המועדון, אבי יחיאל, ומאמן הקבוצה, מסאי דגו, הוחלט כי המאמן יסיים את תפקידו. המועדון מודה למסאי על התקופה בא אימן במועדון ומאחל לו בהצלחה בהמשך דרכו".
2 צפייה בגלריה
עירוני קריית שמונה מול הפועל חדרה
עירוני קריית שמונה מול הפועל חדרה
שילם את המחיר. דגו
(צילום: יאיר שגיא)
התוצאה הגדולה של הערב הגיעה מעכו, כשהפועל ירושלים הביסה 0:5 את הקבוצה המקומית. בדקה ה-7 עומר אגבדיש הרים מימין והראל שלום מהאוויר בעט לפינה את הראשון. בדקה העשירית, נעשתה טעות קשה של השוער אופק אנטמן, שמסר לעידן שמש את הכדור. שמש אמר תודה, והעלה את קבוצתו ל-0:2 מהיר. בדקה ה-63, עוד טעות של אנטמן ועידן שמש כבש את השני שלו. שמש לא נרגע והשלים שלושער בדקה ה-72. נגמר? ממש לא. עדן דהן הוסיף (85), 0:5 ענק לירושלים בסיום.
2 צפייה בגלריה
שלושער. שמש
שלושער. שמש
שלושער. שמש
(צילום: אבי רוקח)
הפועל רעננה נפרדה בניצחון 2:3 מכפר שלם. עמאש מנסור כבש ראשון (30), והפועל רעננה פתחו את המחצית השניה בבליץ. דקה 46, רועי הרמן הרים מימין, בנג'מין קוקו הוריד למוחמד בדארנה, שוויון 1:1. דקה חלפה, ושוב קוקו עם עוד בישול הפעם ליואב תומר, מהפך. תומר גם כבש את השלישי בדקה ה-69. כפר שלם רק צימקה בסיום (88) משער עצמי של חיים איצרין.
הפועל איכסאל ובית"ר ת"א/בת ים נפרדו ב-1:1, משערים של ז'וליו סזאר (51) ושער שוויון של רואן לנקסטר (58). סקציה נס ציונה גברה 0:1 על הפועל עפולה מכיבוש בודד של אופק ביטון (62), ובדקה ה77 המנצחת נותרה בעשרה שחקנים, לאחר שהשופטת מיתר שמש שלפה צהוב שני ואדום לעלא ג'עפר. אחי נצרת חגגה 0:2 על הפועל רמה"ש משערים של איאד חוטבה (35) ואחמד עבד (72).