אחרי שהודחה בשבוע שעבר מגביע המדינה התנחמה אתמול (ב') בני יהודה בניצחון 1:3 על מכבי נתניה. איי סילבה קגאני, אריאל לזמי וג'וזף מנסה העניקו לקבוצתם ניצחון שני ברציפות בליגת העל.
המאמן אלישע לוי סיכם: "אני חושב שזה בדיוק החוסן של המועדון. לא היה קל מבחינתנו להפסיד לבאר שבע לאחר קרב קשה פיזית בו הגענו לפנדלים, לעשות סוויץ' וריענון מיד אחרי כמה ימים, לבוא למשחק חוץ ולנצח ולתת מנוחה למי שצריך".
3 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
"זו התקדמות". אלישע לוי
(צילום: ראובן שוורץ)
בני יהודה איבדה עניין בליגת העל, מה שאפשר לה לשחק משוחרר ולהציג כדורגל אטרקטיבי. הקפטן דן מורי, שהחטיא פנדל מכריע בחצי הגמר, הצטיין כששלח מסירות מדויקות ולא מעט בזכותו הציגה הקבוצה הגנה חזקה ויציבה.
דבר נוסף שבא לידי ביטוי הוא מגמת שיתוף הצעירים במחזורים האחרונים. אמש לקחו חלק במשחק הצעירים רועי בן שמעון, נתי אמויאל, השוער יהונתן שאבי (שתפס את מקומו של אמיליוס זובאס) ואיי סילבה קגאני, שהרשים וכבש את שער היתרון. בשכונת התקווה קיימת תחושה שקם דור חדש של שחקנים עליו ניתן יהיה לבנות לקראת העונה הבאה.
3 צפייה בגלריה
אריאל לזמי חוגג
אריאל לזמי חוגג
אריאל לזמי חוגג
(צילום: אורן אהרוני)
לוי סיכם: "זו זכות עבור מועדון שיכול להתבסס על שחקנים צעירים. בני יהודה תמיד עשו את זה והשנה אנחנו עושים את זה ביתר שאת. אני מקווה שיהיו עוד שחקנים צעירים שישתלבו עם הוותיקים, כי לבוא ולנצח בנתניה זאת התקדמות וזה יצור בסיס יותר רחב".

נתניה: "שילוב הצעירים לעיתים פוגע בנו"

במכבי נתניה מבינים כי ביכולת כפי שהציגו מול בני יהודה יהיה קשה מאוד להשיג את המטרה שהוצבה - מקום ראשון בפלייאוף התחתון. בקבוצה נשמעה ביקורת על הטעויות בהגנה ועל ההתקפה האנמית. "יש פה אווירת סוף עונה, מה שלא צריך לקרות. הצגנו משחק לא טוב וחסר אנרגיות, נהיה חייבים ומהר לתקן את המצב ולסיים בצורה טובה את העונה", אמרו במועדון.
בצל הטענות בנתניה הסבירו כי חלק משילוב השחקנים הצעירים "המבורך" כפי שהגדירו זאת, גורם לעיתים לקבוצה להיות פחות טובה אך בסופו של דבר אותם שחקנים יצברו ניסיון ויתנו תפוקה בעתיד הקרוב, שכן בונים עליהם במועדון בעונה הבאה בהתאם לתקציב המקוצץ שיהיה.
3 צפייה בגלריה
סלובודן דראפיץ'
סלובודן דראפיץ'
סלובודן דראפיץ'
(צילום: אורן אהרוני)
בהנהלת הקבוצה מקווים להגיע להסדר קיצוץ עם צמד המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה ועם מספר שחקנים, על מנת להתחיל ולהיערך לעונה הבאה.