לפני עשרה ימים נודע כי שרון מימר, מאמנה של הפועל חדרה נדבק בקורונה - והיום (שני), יומיים לפני שיסיים את הבידוד הוא מספר ל-ynet ספורט שמצבו השתפר: "אני מרגיש טוב. כבר כמה ימים אני לא חש תסמינים וזה מעודד. נקווה שכל הסרט הזה ייגמר עבור כולם, ונוכל לחזור לשגרה שאנחנו מתגעגעים אליה".
כזכור, מאז ההודעה על ההדבקה הפעילות במועדון הושבתה לחלוטין. אחרי שנערכו בדיקות, התגלה כי בהפועל חדרה ישנם 14 נדבקים, בהם שישה שחקנים ושמונה אנשי צוות. בין השחקנים שנדבקו גם תמיר גלזר, אח של שחקן מכבי תל אביב דן, שנדבק גם הוא וככל הנראה הדביק את חברי קבוצתו לאחר מכן.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חדרה מתאמנים
שחקני הפועל חדרה מתאמנים
מחכים לחזור לשגרה מלאה. שחקני הפועל חדרה מתאמנים
(צילום: הפועל חדרה)
2 צפייה בגלריה
שרון מימר
שרון מימר
רוצה לחזור לעמוד על הקווים. שרון מימר
(צילום: ראובן שוורץ)
כעת מחכים במועדון להוראות ממינהלת הליגה ומשרד הבריאות, ומקווים שבימים הקרובים יעברו השחקנים שקיבלו תוצאות שליליות בדיקה נוספת, ואם יימצאו שליליים בשנית הקבוצה תוכל לחזור להתאמן. גם מימר שיסיים את הבידוד שלו השבוע יעבור בדיקה חוזרת, ואם יקבל תוצאה שלילית יוכל לחזור לשגרה מלאה. בין היתר, הצוות של קבוצת הנוער קיבל הנחייה לעזור לצוות המקצועי בקבוצה הבוגרת, עד שזו תחזור לפעילות סדירה.
בחדרה גם חוששים כי העובדה שהקבוצה לא מתאמנת כשבוע ימים תשפיע על השחקנים לקראת החזרה לליגה: “אם לא נחזור להתאמן השבוע, זאת תהיה מכה רצינית עבורנו”, אמרו במועדון. "גם ככה ההכנה לליגה לא היתה אידאלית, ועכשיו נכנס כל סיפור ההדבקה שלא מוסיף. כמובן שהבריאות חשובה אבל רק אנחנו ובני סכנין מושבתים, וכל שאר הליגה ממשיכה כרגיל, מה שיכול לעשות לנו נזק להמשך. נקווה שנשוב במהרה לפעילות. כמובן שנמשיך להישמע לנהלים ונפעל רק לפיהם".