נס ציונה עשתה אתמול (חמישי) את העבודה מבחינתה כשניצחה 1:2 את הפועל רעננה, ותמתין למשחק מחר בין הפועל כפר סבא לקריית שמונה, שתיים שנאבקות ישירות מולה נגד הירידה ללאומית.
לסקציה (28 נקודות) נותרו עד לסיום משחקים מול בני יהודה, כפר סבא ובמחזור הנעילה הכתומים יצאו לקריית שמונה (גם לה 28 נקודות), והתחושה היא שזה יהיה משחק על ההישארות בליגה. מי שמככב לאחרונה בקבוצה הוא דור כוכב, שכבש פעמיים שערי ניצחון דרמטיים, ואם הקבוצה תישאר בליגה זה יהיה לא מעט בזכותו. תזכורת: כוכב כבש (דקה 85) את שער הניצחון מול מכבי נתניה, ואתמול מול רעננה בשנייה האחרונה של תוספת הזמן (דקה 95).
1 צפייה בגלריה
זדה וכוכב חוגגים
זדה וכוכב חוגגים
זדה וכוכב חוגגים
(צילום: אורן אהרוני)
המאמן ליאור זדה התייחס לשני השערים המאוחרים שקבוצתו כבשה: "זה מדהים. כשיש לחץ, ויש הרבה מאד לחץ, צריך לדעת לנצח גם משחקים כאלה. צריך לב חזק, צריך אופי חזק, ומנטליות חזקה. דרך משחקים כאלה יהיה לנו סיכוי להמשיך. ידעתי שלא יהיה פשוט. בפעם הראשונה באנו פייבוריטיים למשחק, עייפים מאד. השחקנים מושכים פה הרבה דקות וחשוב היה לנו לנצח. ברור לנו שתצוגות כדורגל בתקופה הקרובה לא נראה, אנחנו משחקים עבור המטרה".
בדקה ה-93, במצב של 1:1, עומרי גלזר מנע שער בטוח של עידן שמש, ושתי דקות אחר כך בשניות האחרונות של התוספת, הגיע שער הניצחון. גלזר: "המון תחושות מעורבות. הגענו למצבים שלנו ויכולנו לגמור את המשחק הרבה לפני. ויש את הפתגם הידוע 'שאם אתה לא כובש, אתה סופג'. אחרי שהם השוו בדקה ה-87, הייתה תחושה שעוד פעם נענש כמו מול הפועל חדרה, אבל איכשהו הגענו למצב והצלחנו לנצל אותו. צריך ללמוד מהטעויות שעשינו ולהתקדם למשחק ביום רביעי מול בני יהודה".