בלם הפועל באר שבע, לואי טהא, סיים למעשה את העונה. זאת לאחר שעבר אתמול (חמישי) ניתוח לאיחוי קרע בשרירי הבטן. הבלם, שבתקופה האחרונה איבד את מקומו בהרכב לטובת חאתם אלחמיד, הרגיש שלשום באופן פתאומי כאבים עזים בשרירי הבטן.
הוא הגיע לבדיקות בבית החולים סורוקה שם הוחלט לנתחו באופן מיידי. על פי הערכת המועדון טהא ייעדר למשך כשבועיים, אך למעשה הוא כבר לא אמור לחזור לשחק העונה והמטרה היא שיהיה כשיר בצורה מלאה לפתיחת ההכנות לזו הבאה.
1 צפייה בגלריה
לואי טאהא
לואי טאהא
לא ישוב לשחק העונה. טאהא
(צילום: עוז מועלם)
כחלק מתיקון הליקויים בגג איצטדיון טוטו-טרנר, ייסגר בתקופה הקרובה היציע הדרומי. לקבוצה נותרו עד סיום העונה שני משחקי בית: נגד קריית שמונה ומול מכבי פתח תקווה. ההערכה היא שלפחות במשחק נגד קרית שמונה, שייערך בשבת הבאה, היציע הזה יישאר סגור. ארגון האוהדים, שחבריו נמצאים ביציע הזה, יעברו ליציע הצפוני בו ממוקמים בדרך כלל אוהדי היריבה. בשל ביטול הגבלות הקורונה כ-8,000 אוהדים יוכלו להיכנס לאצטדיון.
ובעניין אחר: שמוליק חנין מונה לעוזר המנהל המקצועי של מחלקת הנוער. בנוסף, חנין יהיה אמון על פרויקט המצויינות של המחלקה. חנין ניהל בעבר את מחלקות הנוער של מכבי חיפה, הפועל תל אביב וקבוצות נוספות. "אני שמח להצטרף למועדון. מצפה לנו עבודה רבה ואתגרים שביחד עם מאור מליקסון נתפתח ונצמח מהם", אמר לאחר המינוי.