אחרי שבהפועל תל אביב איימו אתמול (רביעי) שלא להופיע למשחק מול בני סכנין (0:1), בשל התפרצות קורונה במועדון והעובדה ששחקנים סבלו מתסמינים בדרכם צפונה, הגיע הניצחון השני בלבד העונה ששיחרר לחץ גדול והשאיר את ניר קלינגר במועדון (בינתיים) אחרי שכבר היה בדרך החוצה.
"יש לי תחושה חזקה שאנשים שיחקו חולים, הם אמנם יצאו שלשום שליליים, אבל כשיש קורונה בחדר ובאוטובוס, אי אפשר לדעת על הידבקות", זעם קלינגר בסיום. בכל מקרה, שחקנים שלא חשו בטוב יעברו שוב בדיקת קורונה היום. מי שלא הרגיש טוב בדרך לסכנין, בין היתר, היה רועי זיקרי שהוצא מהסגל בסופו של דבר. דני גרופר שי אליאס שפתחו הוחלפו לאחר שלא חשו בטוב. החשש בהפועל הוא כי לקראת הדרבי בשני הקרוב יהיו שחקנים מאומתים נוספים.
4 צפייה בגלריה
קלינגר על הקווים
קלינגר על הקווים
קיבל מחמאות. ניר קלינגר על הקווים
(צילום: שרון צור)
אחרי למעלה מ-11 שעות ללא כיבוש, שחר הירש היה זה ששבר את הבצורת. זה היה השער הרביעי בלבד ב-12 משחקים של הפועל והשני בלבד מהשדה, מה ששיחרר את הלחץ בגדול. קלינגר היה מודע למה שקורה מאחורי הקלעים בנוגע לעתידו, עד כדי כך שהפסד בסכנין היה מוביל לפרידה ממנו, אבל הוא הכין את הקבוצה מצוין, עלה עם הרכב התקפי יותר שכלל את הירש ולראשונה עם גיל יצחק ועומרי אלטמן.
"קלינגר עלה עם הרכב מצוין, התקפי עם שחקנים שיכולים לכבוש, הוא עשה הכנה נהדרת הפעם", הודו במועדון וגם היו שבעי רצון מהיכולת של יגאל בקר שתפס את מקומו של ארנסטס שטקוס.
4 צפייה בגלריה
שחר הירש
שחר הירש
שחר הירש
(צילום: שרון צור)
4 צפייה בגלריה
בקר בשער
בקר בשער
הרשים. השוער יגאל בקר
(צילום: שרון צור)
קלינגר, שנראה מותש והקפיד לעטות מסכה במשחק ואחריו בשל ההדבקות, אמר: "היה לנו ברור שיהיה משחק של הקרבה, נשמה ולב. היינו במקום הכי נמוך שיש, אנחנו עדיין במצב קשה אבל אפשר להרגיש דופק ששחקנים נתנו את הכל. חבל שלא גמרנו את המשחק בדקות האחרונות, במקום לחץ של תוספת זמן. מסתכלים קדימה, מתעלמים מכל הקשיים כמו התקפת הקורונה שנפלה עלינו. אנחנו לא מתרצים והולכים קדימה בכל הכוח".
במועדון יעבדו על חיזוק הקבוצה מעבר לעיבוי הסגל בשחקנים כמו גיל יצחק ולידור כהן, כשהמטרה היא להתחזק משמעותית עם שחקנים כמו בן ביטון או ניק בלקמן שעשויים להיגרע ממכבי ת"א ולהגיע לוולפסון.

סכנין נגד השיפוט, ונערכת לשינויים בסגל

בבני סכנין מתקשים להירגע מההפסד והפנו לא מעט טענות לשופט ארז פפיר והצוות שלו, שפסקו על פנדל בתוספת הזמן וביטלו אותו.
גורם בכיר במועדון התייחס לסוגיה: "כמה אפשר לסבול מהטעויות האלה? ראו בבירור את משיכת חולצה. אם זה לא פנדל מה כן. זאת הפעם השישית העונה שה-VAR נגדנו. סביר להניח שאם לקבוצה לא היו קוראים סכנין זה לא היה קורה".
4 צפייה בגלריה
כיאל
כיאל
בירם כיאל
(צילום: שרון צור)
ביקורות נוספות נשמעו על יכולתם של חלק מהשחקנים. בנוסף דובר על כך שהקבוצה תלויה יותר מדי ביכולת של בירם כיאל ואוסמה חלייאלה.
בצוות המקצועי כבר עובדים על מנת למצוא חיזוק בחלון העברות הקרוב, כאשר למאמן ניסו אביטן הובטח שהקבוצה תתחזק בכפוף לשחרורם של שחקנים על מנת לא לחרוג מהתקציב המוגבל. מי שצפויים לעזוב הם איקוום אוטין שהושאל ממכבי חיפה, אמרי וולשמן ואוסבלדו הנריקס שאפילו לא נכלל אמש בסגל.