"למרות שזה עדיין לא הסוף, ניראה שנגזר עלינו לרדת העונה ליגה". כך נשמע אתמול (שבת) בכיר במועדון לאחר ההפסד 2:0 להפועל כפ"ס, שהותיר את הקבוצה במקום האחרון בליגת העל. לרעננה, לה היה זה הפסד שביעי ברציפות, 15 נקודות, תשע פחות מקריית שמונה שמעל הקו האדום.
ברעננה ציפו שהשחקנים ילחמו ויתנו מעצמם הכל, מה שלא קרה בפועל. זאת למרות הניסיונות הבלתי פוסקים מהקווים של מאמן אייל לחמן, שרשם הפסד שני ברציפות מאז מונה למאמן במקומו של גל כהן. לחמן העדיף שלא לשוחח אמש בחדר ההלבשה עם שחקניו ויעשה זאת באימון הבוקר. מי שהעדיף לעזוב את האצטדיון מבלי לשוחח עם השחקנים והמאמן הוא הבעלים אשר אלון.
2 צפייה בגלריה
הפועל רעננה
הפועל רעננה
בדרך ללאומית. שחקני רעננה
(צילום: אורן אהרוני)

קופי: "שחקים בשביל האוהדים"

בהפועל כפר סבא, לעומת זאת, החגיגות היו גדולות. ה-0:2 קירב את הקבוצה של עמיר תורגמן לעבר הבטחת עונה נוספת בליגת העל. מי שזכה למחמאות גדולות הוא כובש השער הראשון, גרשון קופי. הקשר הגנאי של הקבוצה, שהיה בכל מקום במגרש, אמר: "זה היה ניצחון חשוב מאוד. לנו השחקנים, לעיר, לאוהדים וגם לי באופן אישי. אני רוצה לעזור לכפר סבא להישאר בליגה".
2 צפייה בגלריה
גרשון קופי
גרשון קופי
"שווים יותר מהמיקום שלנו". קופי
(צילום: אורן אהרוני)
קופי התייחס למצב הקבוצה: "אני מרגיש שאנחנו שווים יותר מהמיקום שלנו בטבלה. אבל בכדורגל דברים קורים. התפקיד שלנו הוא לשפר עמדות מהמקום בו אנו נמצאים. לתהליך הזה צריך זמן וסבלנות ואני מרגיש שאנחנו מתקדמים. אנחנו משחקים בשביל האוהדים ומייצגים את הסמל בכל משחק למענם, וגם הם צריכים לגלות סבלנות לדרך".