פרסום ראשון: ערן זהבי בדרך לסיכום במועדון הפאר ההולנדי, פ.ס.וו איינדהובן. גורמים בהולנד אישרו ל-ynet כי הקבוצה, שתשחק העונה במוקדמות הליגה האירופית, קרובה לסיכום התנאים הכספיים מול זהבי.
ככל הידוע, זהבי צפוי להיות המשתכר הגבוה ביותר במועדון. הסיכום העקרוני שהושג בין הצדדים תלוי עתה בשחרור של זהבי מקבוצתו הסינית גוואנגז'ו R&F. הסינים אומנם כבר מחקו את שמו של זהבי מסגל הקבוצה בהתאחדות, אבל מו"מ לגבי התרת חוזהו עדיין מתקיים.
4 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
בדרך לקבוצה חדשה. זהבי
(צילום: gettyimages)
4 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
זהבי חוגג בסין במדי גוואנגז'ו. צריך עוד להתיר שם את חוזהו
(צילום: AFP)
מדובר בחוזה בגובה של שני מיליון אירו לעונה. יחד עם מענקים נוספים הוא יכול אף להגיע עד לשכר שנתי של 3 מיליון. המאמן של איינדהובן, הגרמני רוג'ר שמידט שוחח בימים האחרונים עם כוכב נבחרת ישראל והבהיר כי צפוי לו תפקיד בכיר מאוד בסגל.
פ.ס.וו איינדהובן דורגה ב-2019/20 במקום הרביעי בליגה ההולנדית, שכזכור הופסקה בגלל משבר הקורונה ולא הגיעה לסיומה (ארנסט פאבר אימן את הקבוצה אחרי שמארק ואן בומל פוטר). במחזור הראשון בעונה הנוכחית היא ניצחה 1:3 במגרשה של כרוניגן ונהנית מחזרתו מפציעה של החלוץ דוניאל מאלן ומהכושר שמפגין החלוץ השני, הארגנטינאי מקסימיליאנו רומרו.
4 צפייה בגלריה
פ.ס.וו איינדהובן
פ.ס.וו איינדהובן
שחקני פ.ס.וו חוגגים מול כרונינגן במחזור הפתיחה בהולנד
(צילום: EPA)
4 צפייה בגלריה
רוג'ר שמידט
רוג'ר שמידט
המאמן רוג'ר שמידט (הימני ביותר)
(צילום: EPA)
איינדהובן זכתה בעבר 24 פעמים באליפות הולנד (האחרונה ב-2018) ו-9 פעמים בגביע (האחרונה ב-2012). קפטן הקבוצה הוא המגן הימני ההולנדי דנזל דמפריז (24). שני שחקני חיזוק הגיעו מהליגה הגרמנית בקיץ האחרון – המגן השמאלי פיליפ מקס שהגיע מאוגסבורג והשוער השווייצרי איבון מיוגו שהושאל מלייפציג.