אבי כליף, מפקח מחוז דרום במשרד הספורט, עשוי להתמנות בקרוב לתפקיד מנכ"ל הפועל באר שבע במקומו של אסי רחמים שביקש לסיים את תפקידו. כך נחשף בסוף השבוע האחרון במקומון "ידיעות הנגב" מרשת ידיעות תקשורת. כליף (45) הוא דמות מוכרת מענף הכדורגל בארץ ובדרום. קריירת המשחק שלו הייתה בעיקר בליגות הנמוכות, אך הוא זכור בעיקר כאחד מבכירי שחקני הקט-רגל והיום אף מאמן נבחרת ישראל בכדורגל אולמות. בעבר גם אימן כדורגל בליגות הנמוכות.
כאיש ניהול, הוא היה בעבר אחראי על הספורט במועצה האזורית מרחבים, ועד לפני קצת למעלה משנה הוא שימש כמנהל מחלקת הנוער של הפועל באר שבע במשך ארבע שנים, עד שמונה לתפקידו הנוכחי במשרד הספורט. כליף טרם השיב להצעה שהוגשה בפניו לשמש כמנכ"ל הפועל באר שבע, והוא אמור לעשות זאת בימים הקרובים.
1 צפייה בגלריה
אבי כליף
אבי כליף
אבי כליף
(צילום: שי מוגילבסקי)
בקבוצה נערכים למפגש מחר (שני, 20:30) באצטדיון טוטו-טרנר נגד מכבי חיפה. לאחר שנמכרו כל 500 הכרטיסים שהוקצו לאוהדי מכבי חיפה וכ-4,000 לאוהדי הפועל באר שבע שהחזיקו במנויים מהעונה שעברה, נפתחה המכירה לקהל הרחב מקרב אוהדי באר שבע. במידה שיישארו כרטיסים, הם יועברו הערב לטובת אוהדי חיפה. בהפועל באר שבע הבהירו שאוהדי חיפה שייתפסו ביציעים של אוהדי באר שבע יוצאו לגמרי מהאצטדיון.
הבלם עמית ביטון, שמסיים בקיץ את חוזהו במועדון ולא אמור להמשיך בקבוצה, ימריא היום למבחנים בקבוצת קורטרייק מתחתית הליגה הבלגית הראשונה.