שמחה גדולה בהפועל באר שבע לאחר הניצחון על דינמו באטומי 0:3 וההעפלה לשלב המוקדמות השני של הליגה האירופית. זאת עונה חמישית ברציפות שבאר שבע מצליחה לעבור סיבוב מוקדמות אירופי אחד לפחות.
הכוכב הגדול של הניצחון אתמול היה ז'וזואה, שכמו בסיום העונה שעברה היה המוציא לפועל של באר שבע, הפעם עם צמד שערים. בבאר שבע מקווים שכבר בשבוע הבא יצטרפו לשורות הקבוצה שני זרים איכותיים נוספים למרכז הקישור שיוכלו לסייע לז'וזואה ואף להפחית את התלות בו. נכון לעכשיו מדובר בקשרים הארגנטינאים מרסלו מלי, שנמצא במו"מ מתקדם ומריאנו באריירו. בבאר שבע מקווים שהשנים יסכמו את תנאיהם כבר בסופ"ש הנוכחי והם יוכלו להגיע ארצה עד אמצע השבוע הבא.
1 צפייה בגלריה
ז'וזואה, דדיה ושבירו חוגגים
ז'וזואה, דדיה ושבירו חוגגים
ז'וזואה, דדיה ושבירו חוגגים. ב"ש שוב עלתה שלב באירופה
(צילום: אורן אהרוני)
הם יצטרפו לחלוץ ג'ונתן אגודלו, שצפה לראשונה מהיציע במשחק של חבריו החדשים. בבאר שבע תולים תקוות רבות בזרים החדשים שיהיו אלה שישדרגו את הקבוצה ויהפכו אותה לגורם משמעותי בצמרת. בכל מקרה, יעשה גם ניסיון לצמצם את הסגל שעלול להפוך לגדול מדי.
בתקופה האחרונה המגן שון גולדברג והשוער אוהד לויטה ספגו ביקורות על יכולתם, אך אתמול הם הציגו משחק נהדר. המאמן יוסי אבוקסיס מתלבט אם לעלות בהרכב החזק ביותר שלו נגד מכבי נתניה ביום ראשון במחזור הפתיחה בליגת העל, או לבצע רוטציות בהרכב כדי להימנע מפציעות מיותרות של שחקנים בכירים. עד למשחק שלאחר מכן, נגד מכבי חיפה, יעברו כמעט שבועיים כשלשחקני באר שבע יהיה זמן להתאושש. זאת על רקע העובדה שלאחר מספר שנים אין לה אף נציג בנבחרת הבוגרת.