מכבי ת"א והפועל ב"ש יידעו היום (14:00) מי יהיו היריבות שלהן בשלב הבתים של הליגה האירופית. הצהובים מגיעים למפעל אחרי שהודחו בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות (5:2 בסיכום לרד בול זלצבורג), החבורה של יוסי אבוקסיס עשתה זאת אחרי שצלחה את שלב המוקדמות ואתמול רשמה 0:1 על ויקטוריה פלזן במשחק המכריע.
השתיים שובצו לדרג 3 בהגרלה מה שכמובן יכול לספק להן יריבות אטרקטיביות במיוחד. מי למשל? ארסנל, טוטנהאם או נאפולי. ואם אתם מחכים למפגש פיקנטי מיוחד, אז זה יכול לקרות, אם פ.ס.וו איינדהובן וערן זהבי יוגרלו מול אחת מהקבוצות הישראליות.
4 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב
מכבי תל אביב
חורף חם. שחקני מכבי תל אביב
(צילום: ראובן שוורץ)
4 צפייה בגלריה
הפועל באר שבע
הפועל באר שבע
גם ב"ש תהיה בהגרלה
(צילום: אורן אהרוני)
לצערה (או שלא) של מכבי ת"א, מפגש עם אקס אחר, מונס דאבור, אינו אופצייה מאחר שהופנהיים גם כן נמצאת בדרג 3. לגיונרים נוספים שאחת מהקבוצות הישראליות יכולה לפגוש: טאלב טואטחה ומאוויס צ'יבוטה (לודוגורץ, דרג 2), מוחמד עוואד (לך פוזנן, דרג 4), עדן שמיר (סטנדרד ליאז', דרג 2), מקס גרצ'קין וג'ואל אבו חנא (זוריה, דרג 4), ניר ביטון וחאתם אלחמיד (סלטיק, דרג 1), אליאל פרץ (וולפסברגר, דרג 4), ליאור רפאלוב (אנטוורפן, דרג 4).
4 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
יגיע ארצה? זהבי
(צילום: gettyumages)
4 צפייה בגלריה
אובמיאנג חוגג
אובמיאנג חוגג
אובמיאנג וארסנל בדרג הראשון
(צילום: רויטרס)

הדרגים הסופיים

דרג 1: ארסנל, טוטנהאם, רומא, נאפולי, בנפיקה, לברקוזן, ויאריאל, בראגה, צסק"א מוסקבה, גנט, פ.ס.וו, סלטיק.
דרג 2: דינמו זאגרב, ספרטה פראג, סלביה פראג, לודוגורץ, יאנג בויז, הכוכב האדום בלגרד, ראפיד וינה, לסטר, קראבח, פאוק, סטנדארד ליאז', ריאל סוסיאדד.
דרג 3: מכבי ת"א, הפועל ב"ש, מילאן, גראנדה, אלקמאר, פיינורד, ריינג'רס, מולדה, הופנהיים, לאסק לינץ, קלוז'.
דרג 4: ליל, ניס, רייקה, דאנדלוק, סלובן ליברץ, אנטוורפן, לך פוזנן, סיוואספור, וולפסברגר, אומוניה, צסק"א סופיה.