הפועל תל אביב תחתים עד לסוף השבוע את אדי גוטליב או טל כחילה, כשהמטרה להתחזק בלפחות עוד שני שחקנים, זאת בשל היכולת החלשה של הקבוצה וההכנה הלקויה שנבעה מענייני העברת שחקנים בבקרת התקציבים.
גוטליב כבר סיכם על חוזה לשנתיים בהפועל, אפילו חתם על זכרון דברים מול אחד הבעלים, שרון ניסנוב, אולם אי הוודאות הכלכלית סביב המועדון הובילו אצלו לחשש וחישוב מסלול מחדש. קלינגר וניסנוב מעוניינים כי גוטליב יגיע, אולם אם לא יחתום בתוך שלושה ימים, יילכו על כחילה ששוחרר מאטרומיטוס היוונית.
2 צפייה בגלריה
אדי גוטליב
אדי גוטליב
הפועל תמתין לו שלושה ימים. אדי גוטליב
(צילום: עוז מועלם)
כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, בהפועל החליטו להחתים את קשר הנבחרת הצעירה וסקציה נס ציונה, אופק ביטון, עליו ישלמו 200 אלף שקל ובמקביל יעבירו את שביט מזל ואולי שחקן אחר לקבוצה אותה מאמן אורי גוטמן.
המטרה להתחזק בלפחות עוד שחקן נוסף, אולם זה יהיה על חשבון שחרור שחקנים אחרים בקבוצה. בהפועל באר שבע לא מתכוונים להשתתף בשכרו של רמזי ספורי, ולכן כרגע לפחות נראה כי הוא לא ישוב לוולפסון. עניין החיזוק יעלה הילוך במהלך פגרת הנבחרת הקרובה.
2 צפייה בגלריה
האופציה הנוספת. כחילה
האופציה הנוספת. כחילה
האופציה הנוספת. כחילה
(צילום: ראובן שוורץ)
מי שעוד עשוי לחזור לסגל הקבוצה הוא רועי זיקרי, שהחלים מפציעה וייתכן כי כבר יהיה חלק מהסגל במחזור הראשון נגד הפועל כפ"ס בשבת.
אמנם אתמול עלו לשחק לראשונה במשחק רשמי ארנסטס שטקוס והבלם סיאנדה קולו, אולם ההכנה הלקויה גרמה להפועל להציג יכולת ירודה מול מכבי פ"ת (והפסד בדו-קרב פנדלים). מתוך חמשת שבועות ההכנה, שבועיים כללו שמונה שחקנים בלבד.
מי שכבר סומן כאחד שעשוי להשתחרר בשל יכולות חלשות במיוחד הוא הקשר הפנמי עומאר בראון.
קלינגר אמר בסיום: "אני מאוד מוטרד ומאוכזב מהמשחק הלא טוב שלנו. לא היינו יצירתיים, לא לקחנו סיכונים בהתקפה, הייתה כבדות. אפשר לייחס לתחילת עונה, משחק ללא חשיבות, השחקנים יהיו מפוקסים ויהיו אנרגיות בליגה".