מגן מכבי ת"א בן ביטון, שעל מועמדותו להפועל ת"א פורסם לראשונה ב-ynet, חתם היום (שלישי) רשמית במועדון לשנתיים וחצי. הוא יעזוב את מכבי ת"א, בה לא השתלב. ביטון (30) ירוויח כ-9,000 דולר לחודש.
המגן אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד להיות כאן, במועדון שגדלתי בו, מקום שתמיד הייתה לי פינה חמה בלב עבורו. אעשה הכל לעזור לקבוצה לצאת מהמצב שהיא נקלעה אליו, זה מועדון שחייב להיות בליגה הראשונה, זה ברור לכולם. יש בי אמונה גדולה בקבוצה הזו".
2 צפייה בגלריה
בן ביטון
בן ביטון
בן ביטון במדים האדומים
(צילום: באדיבות הפועל ת"א)
מעבר לביטון ואחרי שכבר החתימה לפניו ארבעה שחקנים (גיל יצחק, דן איינבינדר, אופק ביטון ולידור כהן), הפועל תחתים בקרוב גם חלוץ וייתכן שגם קשר נוסף. בהפועל הגישו הצעה גבוהה לבן שהר שמרוויח 350 אלף אירו באפואל ניקוסיה, אולם אחרי שכבש צמד במשחק הליגה האחרון, הסיכויים הפכו לנמוכים.
במועדון מעוניינים כעת לצרף חלוץ. מכבי ת"א הציעה את ניק בלקמן במהלך הפגישות בין המועדונים, אולם כרגע זה לא יוצא לפועל, כשהאדומים התעניינו באדוארדו גררו ואילון אלמוג שלא משוחררים.
ניר קלינגר מעוניין בפאטוס בצ'יראי, שממעט לשחק בוויסלה קראקוב ולא כבש ב-273 הדקות ששותף העונה בליגה הפולנית. בצ'יראי לא משחק בחודש וחצי האחרונים, כשבמשחקים האחרונים נכנס רק לדקות הסיום. שמות אחרים שבוחנים הם של אלון תורג’מן שדורש כרגע סכום גבוה מדי של 250 אלף דולר לעונה, ושלומי אזולאי שעבר לשחק בליגה הרומנית.

אוהדי הפועל ת"א במכתב להנהלה: מתנגדים לתביעה הייצוגית

לצד ההחתמות, הרוחות ממשיכות לסעור בקרב קהל אוהדי הפועל תל אביב. האוהדים שלחו מכתב נוסף להנהלת המועדון, לאחר הדיווחים על תביעה ייצוגית בשם 8,000 מנויי המועדון לגבי פיצוי בגובה 2 מיליון ש"ח על תקופת הקורונה. נוסח המכתב הופץ בקבוצות הפייסבוק של אוהדי הקבוצה, ועשרות אוהדים חתמו עליו.
"נרצה להדגיש כי ההתראה נשלחה בלא ידיעת והסכמת רבים מבעלי המינויים. יחד עם זאת, אנו סבורים בהגינות כי יש להגיע למתווה מוסכם וראוי, כזה שלא יגרור את המועדון להליכים משפטיים מחד, ויפצה האוהדים על פי מפתח שיוסכם מאידך. בעת הזו, של משבר כלכלי קשה בקופת המועדון ושל סכנה ממשית לירידת ליגה נוספת, התכתשות מיותרת בבתי המשפט היא בבחינת מכת מוות עבור המועדון של כולנו", כתבו.
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א באימון
אוהדי הפועל ת"א באימון
לא רוצים לתבוע את המועדון. אוהדי הקבוצה
(צילום: מטה המאבק של אוהדי הפועל)