צפו בחגיגות הזכייה בגביע של באר שבע
(צילום: רועי עידן)

פחות מיומיים חלפו מהזכייה של הפועל באר שבע בגביע אחרי ניצחון 0:2 בגמר על מכבי פתח תקווה ונראה שכבר עכשיו מתחילים במועדון לחשוב קדימה לעונת 2020/21, מאחר שכבר בתחילת חודש אוגוסט תיפתח העונה החדשה.
"היה מתח עצום, יותר מדי הונח על הכף", אמר מנכ"ל המועדון אסי רחמים. "ידענו את החשיבות של הגביע למועדון גם בגלל העונה שעברנו וגם בגלל העתיד. הזכייה כאן בגביע הפיחה רוח חיים, כולם היו זקוקים לזה, גם ברמה המקצועית והכלכלית וגם ברמת הרוח. בכל חזית הגביע הזה הוא משמעותי מאוד".
3 צפייה בגלריה
הפועל באר שבע
הפועל באר שבע
"הזכייה הפיחה רוח חיים במועדון"
(צילום: אורן אהרוני)
רחמים התייחס לזכייה באופן אישי והוסיף: "היה לי חשוב מאוד. בזכייה ב-1997 הייתי בהפועל אשקלון. פעם נוספת, ב-2003, למרות עונה טובה ועצירת פנדלים – דווקא בגמר לא הצלחתי. תסכול שאני סוחב איתי שנים. גביע ראשון שזכיתי. זה היה משמעותי מאוד עבורי, התקופה שהובילה לגמר הזה ולזכייה הייתה מאוד טעונה והיה חשוב לי לסמן וי".
על ההכנות: "אני לא לבד במועדון, יש לנו צוות ותיק ומנוסה שעובד איתנו שנים רבות. אני לא חושב שהייתה לנו פגרה כל כך קצרה. בעוד פחות משבועיים נתחיל כבר להתכונן. בעוד שלושה שבועות יש את משחק אלוף האלופים. התארכות העונה הזו והעונה שבפתח גרמו לקיצור ההכנות, אבל לפחות הסיבות טובות. למרות קוצר הזמן והמלאכה המרובה, אנחנו מסתכלים על האתגרים ומוכנים להם. לא יהיה פשוט להכין את הקבוצה בגלל עניינים כמו בידוד, החתמת זרים, חזרת זרים. יכול להיות שלא נפתח את העונה עם כל הזרים. לקחנו את הכל בחשבון".
3 צפייה בגלריה
אסי רחמים לפני המשחק מול הפועל ב"ש
אסי רחמים לפני המשחק מול הפועל ב"ש
"רשת הביטחון, הישג מצוין של המינהלת". רחמים
(צילום: אורן אהרוני)
על עתידו של יוסי אבוקסיס במועדון: "כל שם שעלה הוא בגדר ספקולציה ותו לא. אתמול אכן נפגשתי עם יוסי. קראתי ושמעתי על כל השמות שעלו. לא דיברנו עדיין עם אף אחד. ביקשתי מיוסי הבהרות בנושא הנבחרת והוא אמר לי שהוא רוצה לאמן את הנבחרת. זו שאיפה שלו. קיבלתי את הדברים שלו, אני לא חושב שצריך לעמוד בדרכו של מאמן שרוצה לאמן את הנבחרת, אבל יחד עם זאת ביקשתי ממנו שהדברים ייעשו בצורה המהירה ביותר".
"אני יודע שיש הליך סדור בהתאחדות לכדורגל, אבל לנו יש את ההכנות והשאיפות שלנו, לכן ביקשתי שההחלטה תיפול עד שבוע הבא. אני בטוח שגם בהתאחדות רוצים להתחיל בהכנות שלהם. מקווה שההחלטה תתקבל לכל המאוחר באמצע השבוע הבא, עד אז לא נתעסק במינוי מאמן חדש. אולי אני עומד כרגע בראש המערכת הניהולית-ביצועית, ונכון, יהיה לי משקל בהחלטה, אבל נקבל אותה ביחד. גם איתי (בן זאב), אליניב ברדה ומאור מליקסון שעוברים את התהליך הזה ביחד ועוזרים לי. נשתדל לשבת ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר".
3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
"הוא שואף להיות מאמן הנבחרת". אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
"לגבי אלונה לא השתנה שום דבר – היא אכן הבעלים של הפועל באר שבע. היא אמרה שהיא תעמיד רשת ביטחון. בנוסף היא גם אמרה שבניהול השוטף של המועדון היא הולכת אחורה. בעניין הזה שום דבר לא השתנה".
"לגבי רשת הביטחון של משרד האוצר, זה הישג מצוין של המינהלת, אני מחכה עדיין לנייר העמדה הרשמי בעניין הזה. על חלוקת הכספים, על לוח הזמנים. מה שיעזור לנו להתכונן לעונה הבאה. זה הישג חשוב מאוד שבלעדיו לא יכולנו לפתוח את עונת הכדורגל ומגיע כל הכבוד למי שעשה את זה. זה לא משנה את המצב, נמשיך בהתייעלות הקבוצה ולהיאבק על תארים".