הירידה מתחת לקו האדום והפסד שישי בשבעה משחקים (אתמול 2:0 למ.ס אשדוד) סימנה את הפועל כפ"ס כמועמדת ראשית לירידת ליגה. וזה לא רק ההפסדים. הקבוצה כבשה רק שער אחד בשבעה משחקים.
הניצחון של סכנין אתמול בטדי על בית"ר, הופך את המשחק הקרוב - ביום ראשון מול הפועל חיפה במושבה - לקריטי. כזכור, בארבעת משחקיה הביתיים האחרונים הקבוצה הפסידה בתוצאה זהה של 1:0.
2 צפייה בגלריה
אלישע לוי על הקווים
אלישע לוי על הקווים
עוד הפסד לאוסף. אלישע
(צילום: אורן אהרוני)
"ברגע שסופגים שער, אנחנו לא מצליחים להגיב והמשחק גמור מבחינתנו. אם לא נתעורר ונתחיל לאגור נקודות נרד ליגה", אומרים בקבוצה. מי שהתאכזב יותר מכולם היה הקשר בן רייכרט, שחגג אתמול יום הולדת 27 וקיווה שחבריו יתנו לו ניצחון כדי שהחגיגה תהיה מושלמת.
המאמן אלישע לוי מאמין שהמצב ישתנה. אבל הוא יודע שאם הקבוצה תמשיך לספוג הרבה שערים - הוא בבעיה. "לקבל גולים בצורה כזו, זה היה מביך. ברור שביכולת הזו יהיה קשה להישאר בליגה. ביום ראשון יש לנו משחק נגד הפועל חיפה, נצטרך להתארגן אחרת ונקווה שהדברים ישתנו".

"המסירה של שלומי אזולאי - כמו של טום בריידי"

תשע עונות חיכו במ.ס. אשדוד לחזור לפלייאוף העליון, ועושה רושם שהמטרה קרובה מתמיד. "זה היה ניצחון של אופי. תמיד היינו שם למעלה ואנחנו רוצים לשחק כדורגל שמח וטוב", אמר מאמן הקבוצה, רן בן שמעון, בסיום. "אירופה זו מטרה אחרי שנבטיח סופית את הפלייאוף העליון. כרגע אנחנו עם רגל וחצי שם".
2 צפייה בגלריה
שלומי אזולאי
שלומי אזולאי
"כמו שחקן פוטבול". אזולאי
(צילום: אבי רוקח)
למרות היעדרותם שם מספר שחקני מפתח כמו הבלם טימותי אוואני והקשר מוסא בגאיוקו, באשדוד לא התרגשו. הסגל העמוק של בן שמעון הצליח לכפר על החסרונות, ומי שכיכב לצד כובש הצמד, דין דוד, היה הקשר שלומי אזולאי שחזר להרכב וסיפק בישול נהדר בשער השני. "המסירה של שלומי אזולאי הייתה כמו של שחקן פוטבול. ממש כמו של טום בריידי", העיד בן שמעון.