האנשים הקרובים לוולדימיר איביץ' במכבי ת"א שיתפו היום (שישי) את השחקנים, באימון בקריית שלום, כי המשחק נגד הפועל באר שבע ביום שלישי יהיה האחרון של המאמן הסרבי בישראל.
"איביץ' יעזוב בסוף העונה את מכבי ת"א", טענו שחקנים בתום האימון. "כל הצוות שלו יעזוב איתו, הם כבר שיתפו אותנו בכך. זה פספוס גדול, הבנו מהם שזה סופי".
1 צפייה בגלריה
איביץ'
איביץ'
לא ימשיך? איביץ'
(צילום: ראובן שוורץ)
איביץ' כבר הזמין חברת הובלה לציוד שלו מהדירה בעיר למקום מגוריו בסלוניקי, בנוסף, צפויים לעזוב גם מאמן השוערים חריסטוס קלפקיס, עוזר המאמן מילוש וסלינוביץ' ומאמן הכושר דארקו אוברדוביץ'. מכבי, שתצטרך לחזור בתוך כשבועיים לאימונים, תחפש מאמן זר חדש.
במועדון סימנו כמטרה לסיים את העונה ללא הפסדים, לקראת שני משחקי החוץ שנותרו להם - מכבי חיפה והפועל באר שבע. איביץ' לא תרגל הרכב לקראת המשחק מחר (20:15) בסמי עופר, כשהוא מודע לחוזים שמסתיימים בעוד ארבעה ימים וטרם חודשו לשחקנים כמו אייל גולסה ואיתי שכטר והחשש כי ייפצעו.
איביץ' התייחס למשחק החוץ נגד הירוקים בשבת: "זה עוד סוג של דרבי בין הקבוצה במקום הראשון לקבוצה במקום השני. שיחקנו כבר 3 משחקים מולם וכל משחק היה חזק, קשוח וקשה. זה בדיוק מה שאני מצפה לו גם בשבת".