זה היה נטול אירועים גדולים ובעיקר מאכזב. בית"ר ירושלים ומכבי ת"א נפרדו הערב (שני) ב-0:0 בטדי, שלא שירת אף אחת מהקבוצות. הצהובים סיימו בתיקו בפעם השנייה ברציפות, החבורה של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה לא הצליחה לשמור על המומנטום.
"כל תוצאה רעה מרחיקה אותנו ממאבק האליפות", הודה בסיום מאמן מכבי תל אביב, יורגוס דוניס. "אנחנו לא חושבים על קבוצות אחרות אלא רק על עצמנו. אם נביא את היכולת הנכונה שלנו יהיה לנו סיכוי להילחם על האליפות".
3 צפייה בגלריה
דוניס על הקווים
דוניס על הקווים
"אני אופטימי". דוניס
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
אלירן עטר ושחקני מכבי ת"א
אלירן עטר ושחקני מכבי ת"א
אלירן עטר ושחקני מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
דוניס המשיך: אני אופטימי, אני לא אדם שמרים ידיים. עדיף לא לדבר הרבה כרגע, אלא לתת תשובות במגרש. זה לא היה משחק טוב, יותר משחק של פייט, בלי הרבה מצבים. ניסינו לשחק כדורגל יותר מאוזן, במחצית הראשונה לא שלטנו מספיק בכדור ולא יצרנו מספיק מצבים. במחצית השנייה התחלנו קצת יותר טוב והגענו להזדמנויות והשתפרנו, אבל זו לא הייתה הופעה מספיק טובה כדי לנצח". היווני סיכם: "צריך למצוא את האיזון בין ההגנה להתקפה. השגנו נקודה, אבל ההופעה בצד ההתקפי שלנו לא הייתה מספיק טובה. צריך לחשוב על המשחק הבא, כי אם חושבים רחוק זה לא יהיה נכון. חשוב מאוד שנתקן את מה שלא עובד, חובה לשפר את התוצאות".
3 צפייה בגלריה
ירדן שועה מאוכזב
ירדן שועה מאוכזב
ירדן שועה מאוכזב
(צילום: עוז מועלם)
שי ברדה, אחד מצמד מאמני בית"ר, הגיב: "מבחינת יחסי הכוחות לא הגיע לנו יותר מנקודה. אני מתחבר לכדורגל יותר התקפי, אבל היום קבלת ההחלטות שלנו 30 מטר מהשער הייתה לא טובה. אני אף פעם לא מרוצה מ-0:0, אבל גם במצבים המועטים שהיו לנו אני חושב שיכולנו לעשות יותר. נתקן. אני חושב שראינו קבוצה מחויבת ורוצה בשני המשחקים האחרונים".
איתמר ניצן, ששמר על שער נקי, הוסיף: "הרגיש לי ששלטנו יותר במשחק. היה חסר לנו הגול. מבחינה קבוצתית היה לנו משחק טוב מאוד, עצרנו אותם ולא ספגנו, חבל שלא ניצחנו. אנחנו רק מחפשים להשתפר. צריך לראות איך אנחנו משיגים כמה שיותר נקודות כדי להיצמד לצמרת".