בית"ר ירושלים תנסה בקרוב לבנות סגל חדש לקראת העונה הבאה אחרי הכישלון בעונה הנוכחית, בה לא הצליחה לעלות לפלייאוף העליון. אחד המכשולים בבניית הסגל יהיה ניסיון להתגבר על החוזים הקיימים ולקצץ מעלות השחקנים שמוערכת ב-17 מיליון שקלים.
בבית"ר ינסו למקסם מכירה של שחקנים דרכם ניתן יהיה להשתמש בכספים. אחד המסומנים כמועמד למכירה הוא עלי מוחמד, שלא השתלב אחרי שנרכש בקרוב לשמונה מיליון שקל ממכבי נתניה וספג קללות מהאוהדים. הקשר יסיים את חוזהו ב-2021/22.
3 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג כבר מתכונן לעונה הבאה
(צילום: עוז מועלם)
מועמד נוסף להימכר הוא ירדן שועה, שנקנה ב-1.4 מיליון אירו בקיץ שעבר וכבש רק חמישה שערים העונה. בשיחות בין ראשי המועדון לנציגי החלוץ הבהירו בבית"ר כי הם משוכנעים שיאתרו עבורו כבר בקיץ הקרוב תחנה חדשה באירופה.
נציגיו של שועה מבקרים לאחרונה את ההחלטות המקצועיות בבית"ר. הם טוענים שהקבוצה גרמה להורדת הביטחון העצמי שלו ושהוא לא קיבל מספיק קרדיט, למרות שבפועל שותף ב-28 משחקים העונה, יותר מכל שחקן אחר בבית וגן. לדבריהם, השחקן מאוכזב ממעמדו במועדון. שועה כמובן שהיה רוצה לראות את עצמו עושה את קפיצת המדרגה, אבל בבית"ר יוותרו עליו אם יקבלו הצעה מספקת.
3 צפייה בגלריה
עלי מוחמד מאוכזב
עלי מוחמד מאוכזב
לא התאקלם וספג קללות. עלי מוחמד
(צילום: ראובן שוורץ)
לשחקנים אחרים תהיה בעיה להמשיך ולשחק תחת החוזים המקוריים שלהם. אם למשל אלירן עטר יבקיע ויבשל עוד שלושה שערים בארבעת המשחקים שנותרו, חוזהו יתחדש אוטומטית וצפוי לעמוד על 280 אלף אירו בעונה, אבל הוא יתבקש לקצץ משמעותית בשכרו. גם מיכאל אוחנה, שבמועדון הייתה סבלנות גדולה כלפיו, נמצא בבעיה וצפוי להתבקש לקצץ בשכרו, יחד עם שחקנים כמו שי קונסטנטין ואחרים.
הקפטן עידן ורד יחתום בקרוב על חוזה חדש לשנתיים וגם הוא יהיה במספרים נמוכים מזה שהכיר. הבלמים טל בן חיים ודיוגו ורדסקה שמסיימים חוזים לא ימשיכו.
3 צפייה בגלריה
ירדן שועה חוגג
ירדן שועה חוגג
ירדן שועה לא חגג מספיק מאז שהגיע
(צילום: אורן אהרוני)
אלו שיישארו לבטח מלבד עידן ורד הם השוער איתמר ניצן, הבלם אוראל דגני, הקשרים האחוריים אביאל זרגרי ואופיר קריאף, וכן הצעירים רועי פדידה, דוד דגו ורוי דוגה. הזרים מרקו ינקוביץ' וככל הנראה גם מתאוסיניו (נראה כזר כושל במיוחד שנקנה ב-750 אלף אירו ומציג יכולת חלשה) ישוחררו.
בבית"ר מודעים לצורך המשמעותי בחיזוק, בעיקר החלפת שחקני ההגנה למעט דגני וניצן, החתמת בלם זר משמעותי וצירוף מגינים טובים יותר מאלו שנמצאים בסגל, גם אם אורי מגבו יישאר כגיבוי. כמו כן, מתכננים להחתים קשר עושה משחק וחלוץ זר. המטרה הראשונית של משה חוגג תהיה החתמת מאמן זר. ההערכה בבית וגן היא כי הדבר יתרחש בתוך שלושה שבועות.