בצל ההתלהבות מכך שמאמן הפועל ת"א ניר קלינגר מקדם צעירים וחמישה מהם שותפו בשבת האחרונה במשחק מול מכבי חיפה (1:2), במכבי נתניה טוענים כי במועדון שלהם הנושא מתנהל בקביעות כבר לאורך שנים.
"כל העניין שאומרים צעירים זה מבורך אבל החוכמה היא לעשות את זה בדרך קבע. אנחנו בנתניה לאורך כל השנים עושים את זה", אומר גורם במועדון. "בנתניה מתאמנים שמונה שחקני נוער עם הקבוצה הבוגרת ורובם נכללים בסגל למשחקים. יש על מה לבנות".
1 צפייה בגלריה
מכבי נתניה מול הפועל חיפה
מכבי נתניה מול הפועל חיפה
יקדמו צעירים במהלך הפלייאוף. דראפיץ' וברדה
(צילום: ראובן שוורץ)
בנתניה נתנו לדוגמה את השחקן רוי קורין, שנחשב לעתיד של המועדון וציינו כי כבר בגיל 16 וחצי הוא שולב בבוגרים.
בהמשך ישיר לשילוב השחקנים הצעירים, בקבוצה יסיימו היום (שני) את ההכנות למשחק מחר (20:00) מול עירוני קריית שמונה במסגרת הפלייאוף התחתון, כשבצוות המקצועי ישנה כוונה לשחק במהלך הפלייאוף לתת קרדיט לשחקני הבית והוותיקים יותר, שצפויים לעזוב בסיום העונה, יקבלו פחות דקות בשל כך.
מי שימשיך להיעדר גם מחר מהסגל הוא הקפטן אלמוג כהן (מורחק) כאשר גם ויקי כחלון, לזאר צ'ירקוביץ' וזלאטן שחוביץ' הפצועים לא ישחקו.
סלובודאן דראפיץ' אמר לקראת המשחק: "שמחים לחזור ולשחק כדורגל. פגרת הקורונה נכפתה עלינו אך אנחנו מתאמנים, נמצאים בכושר טוב וכבר מתים לחזור להתרגשות של הדשא. הקהל מאוד יחסר לנו ותהיה אווירה מוזרה במגרש, אך אנחנו מקצוענים ונעשה הכל על מנת לסיים את העונה עם טעם טוב, תוך הצגת כדורגל אטרקטיבי ושילוב שחקנים צעירים".
גיא מלמד: "כיף לחזור ולשחק כדורגל, חיכינו לזה כל כך הרבה זמן. בהתחלה בבידוד בבית ולאחר מכן באימונים פרטניים. נבוא לשחק את הכדורגל שלנו, על מנת לסיים את העונה עם טעם טוב יותר ממה שהיה טרם פגרת הקורונה. כדורגל בלי קהל הוא כדורגל עצוב, אבל כמקצוענים, נשחק ללא קהל במלוא הריכוז והכוח על מנת להשאיר את הנקודות בנתניה".