הדרבי החיפאי הראשון יתקיים מחר (שבת, 19:50), ומאמן הירוקים, ברק בכר, מתרגש מהמפגש הראשון עם היריבה העירונית באדום. "יש התרגשות לפני כל משחק, במיוחד כשאתה מאמן מכבי חיפה – כל משחק הוא מרגש. מבחינת האוהדים דרבי זה לא עוד משחק, אנחנו מודעים לזה".
לקבוצה צפוי לו"ז צפוף, כשהמשחק הבא שלה ייערך כבר ביום שלישי נגד הפועל כפ"ס. המאמן התייחס לסוגיה, והוסיף שכל קבוצות הליגה מתמודדות עם המצב הזה, ולכן הגיוני שיבצע רוטציה בסגל. בכר יבצע מספר שינויים בהרכב, כשטאלב טואטחה הפצוע יישאר בחוץ - בעוד סאן מנחם צפוי לפתוח. יאניק ווילדסחוט סובל מפציעה גם כן. עומרי גלזר ימשיך לזכות לקרדיט בין הקורות, בזמן שג'וש כהן שהחלים מפציעה ימתין להזדמנות על הספסל.
3 צפייה בגלריה
בכר ושרי
בכר ושרי
יעשו הכל כדי לשמח את האוהדים. בכר ושרי
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה
"אחת המטרות היא לא לספוג שערים"
(צילום: עוז מועלם)
"אנחנו לא שונים וצריכים להתמודד עם קשיים. זה מאתגר, אבל נצליח בזה", המשיך. "הצעירים הוכיחו שיש תחרות טובה ואפשר לחלק בין השחקנים את הדקות. אנחנו לוקחים בחשבון שיש לפנינו רצף קשה". באשר לכך שהקבוצה שלו לא מצליחה לשמור על שער נקי, סיכם: "זה לא קשור לשחקן כזה או אחר, אנחנו עובדים על זה ברמה הקבוצתית".

סילבס: "יש אנרגיות טובות"

כ-100 אוהדי הפועל חיפה הגיעו לאימון המסכם לקראת הדרבי. החבורה של חיים סילבס תגיע למשחק כשבמאזנה נקודה אחת בלבד מתוך 12 אפשריות. סילבס מודע לעובדה שהפסד נוסף מחר עשוי לסיים את תפקידו.
3 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
המשחק מחר יקבע את עתידו. חיים סילבס
(צילום: ראובן שוורץ)
"יש אנרגיות טובות, צריכים לנצח כדי לשוב לליגה", אמר המאמן. "מגיע לאוהדים שלנו ניצחון מחר". למרכז ההגנה יחזור מיקי סירושטיין לצידם של לירן סרדל ובן והבה. בחלק הקדמי צפויים לפתוח חנן ממן, קייס גאנם ו-ווילאם אגאדה.