2 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'
משה חוגג. "נושא מורכב ורגיש"
(צילום: אורן אהרוני)
הבעלים של בית"ר ירושלים נקט בצעד די נדיר, כשפרסם פוסט בו הוא מסביר לאוהדי הקבוצה מדוע הוא החליט שלא לצרף את עומר אצילי לקבוצה למרות פניות רבות שקיבל מאוהדים שרצו לראות את הקשר ששוחרר ממכבי תל אביב נוחת בבירה.
"הפוסט הזה נועד על מנת להבהיר מהי הדרך בה אנו שואפים ללכת ואיך מתקבלות ההחלטות" פתח חוגג את דבריו. "עומר אצילי שחקן מצוין. הנושא הוא נושא מורכב ורגיש והתייחסנו אליו בכובד ראש. אנחנו מאמינים שאדם צריך להיות חף מפשע עד שהוכח אחרת ואנחנו נגד משפטי שדה ותלייה בכיכר העיר. יש מקום למחילה ולסליחה וכפי שאתם יודעים היטב הערך המוביל במועדון הוא 'ואהבת לרעך כמוך'".
2 צפייה בגלריה
אצילי במדי בית"ר. האוהדים ימשיכו להתגעגע
אצילי במדי בית"ר. האוהדים ימשיכו להתגעגע
אצילי במדי בית"ר. האוהדים ימשיכו להתגעגע
(צילום: אוהד צויגנברג)
בהמשך, חוגג הפתיע כשגילה כי שוחח עם אביה של אחת הנערות מהפרשה: "לאחר שיחות גם עם אב הנערה, סביבת השחקן ודיון פנימי עמוק עם כל הגורמים הרלוונטיים בתוך המועדון, החלטנו שעד שהפרקליטות לא תקבל החלטה על סגירת התיק מחוסר אשמה לא נוכל לקבל החלטה ולצרף את השחקן. לצערנו החלטה כזו של הפרקליטות לא התקבלה. אנו מבינים שההחלטה שהתקבלה על ידי הנהלת המועדון איכזבה חלק מהאוהדים אך מאמינים שגם תזכה להבנה והערכה".
חוגג דיבר על העובדה שהקבוצה התחזקה במספר שחקנים והתייחס גם לחזרתו של מיכאל אוחנה מהפציעה הקשה שעבר כחיזוק משמעותי שהקבוצה מקבלת, אך גם מתח ביקורת על חלק מאוהדי הקבוצה: "בעת האחרונה אנו נחשפים לצערנו לשליליות ולהתניות כאלו ואחרות מצד חלק קטן מהאוהדים. ברגעים כאלו אנו מבינים במועדון מי איתנו ומי לא. אהבה שתלויה בדבר, בטל הדבר, בטלה האהבה. אוהדים יקרים, אנו אוהבים ומעריכים אתכם, כל מאמצינו הם בכדי שתהנו. למענכם, לא ניתן לכם לנהל את המועדון".