הפועל כפ"ס ניצחה אמש (חמישי) 0:2 את מכבי פ"ת, עצרה רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון וניצלה הפסדים של הפועל ת"א, הפועל חדרה ובני סכנין. אלישע לוי פתח את הקדנציה השלישית במועדון עם תיקו וניצחון.
אמאדו סוקונה שמעמדו מתנדנד כבש את השער הראשון וכבר פחות מדברים על כך שהוא צריך להיחתך מהקבוצה בינואר. אלישע לוי החמיא לחלוץ הצרפתי: "אם למישהו הגיע לכבוש זה סוקונה. הוא עובד כל כך קשה במגרש. אני לא מתייחס לרעש כזה או אחר, אמרתי לשחקנים שכולם מתחילים מאפס, כל אחד מקבל קרדיט בהתאם להשקעה שלו על המגרש".
2 צפייה בגלריה
סוקונה חוגג
סוקונה חוגג
סוקונה חוגג
(צילום: ראובן שוורץ)
לוי המשיך: "שיחקנו מול אחת הקבוצות הטובות בליגה. בדקות הראשונות מכבי פ"ת עשו לנו קצת צרות עד שעשינו התאמות ונכנסנו למשחק. בחצי השני הגברנו קצת את הקצב, הנענו את הכדור בצורה שקטה. הגענו להרבה הזדמנויות גם בחצי הראשון וגם בשני".
על החיזוק: "הדבר החשוב ביותר שגרם לי לבוא זה הרצון של הבעלים להביא אותי, והרצון להביא שחקנים כדי לשים את המועדון במקום שהוא צריך להיות. אני יכול להגיד שאנחנו פועלים לחזק את הקבוצה. יש בסיס טוב מאד גם של שחקנים צעירים וראיתם את זה".
2 צפייה בגלריה
אלישע לוי על הקווים
אלישע לוי על הקווים
אלישע לוי על הקווים
(צילום: ראובן שוורץ)
בן רייכרט קיבל הרבה מחמאות על הבישול הנהדר לסוקונה: "הגענו מוכנים למשחק הזה, אלישע לוי הכין אותנו טוב. כולם מבינים את המצב של הקבוצה שאנחנו חייבים את הנקודות. תמיד רצינו לשחק כדורגל יפה, לפעמים יותר הולך לפעמים פחות. מצאנו גם את נקודות התורפה של מכבי פ"ת, ניצלנו את זה מצוין והניצחון הגיע לנו".
כשאלישע לוי דיבר על צעירים הוא התכוון לאיתי שור ששוב שיחק כבלם בגלל חסרונם של טל מכלוף ועומר דנינו - והיה בסדר גמור. יוני סטוינוב נכנס במחצית השניה ובישל את השער השני לעומר פדידה. בקבוצה מקווים שהפגרה תיתן זמן להכשיר את מכלוף ודנינו.