אכזבה גדולה מאוד בעירוני קריית שמונה לאחר ההפסד הביתי 2:0 לבית"ר ירושלים אתמול (שבת). לאחר פתיחת סיבוב שני מצוין, הצפוניים נראו כבויים למדי, אנמיים וחסרי מחץ.
קובי רפואה, שישב ביציע זכר להרחקה שלו מהמשחק הקודם מול הפועל חיפה, נראה כועס מאוד מהצורה שקבוצתו נראית, ועוזרו נמרוד קוסטיה שעמד על הקווים היה פשוט חסר אונים.
3 צפייה בגלריה
קובי רפואה ביציע
קובי רפואה ביציע
רפואה ביציע אתמול
(צילום: אפי שריר)
"זה משחק שאנחנו חייבים לשכוח ומהר. אנחנו מרגישים פספוס גדול מאוד, חיכינו לחזור לליגה אבל לא באמת חזרנו. חבל מאוד שהחזרנו את בית"ר למאבק על הפלייאוף העליון. אם היינו מנצחים את המשחק הזה היינו עושים צעד משמעותי לעבר המטרה שלנו העונה", אמר שחקן בקבוצה.
קובי רפואה מבין היטב שכדי להגיע לפלייאוף העליון הוא חייב יותר איכויות, והמאמן צפוי לשוחח עם הבעלים איזי שרצקי במטרה שהבוס יאשר לו לחזק את הקבוצה בחלון העברות הנוכחי לפחות בשני שחקנים.
3 צפייה בגלריה
איזי שרצקי
איזי שרצקי
שרצקי. יספק חיזוק?
(צילום: ראובן שוורץ)

בנתניה חוששים להסתבך בתחתית

לאחר ההפסד של מכבי נתניה 3:1 לאלופה מכבי ת"א, ריימונד אטוולד מבין שהבעיה העיקרית שלו זה הסגל הקצר, ומלבד צירופו של אבובאקר דומביה, שחקן נבחרת חוף השנהב הצעירה שסיכם את תנאיו ואמור להתחיל להתאמן, המאמן צפוי להיפגש עם הנהלת המועדון ולדרוש חיזוק נוסף לסגל על מנת לא להיגרר לקרבות תחתית בחצי האחרון של העונה.
נתניה נמצאת כרגע במרכז הטבלה, אך הפער מהקו האדום לא כזה מבטיח והחשש הגדול של הקבוצה הוא להסתבך. במועדון מקווים לחזור למסלול הניצחונות כבר ביום רביעי מול הפועל כפ"ס במפגש שמכנים במועדון כמשחק העונה.
3 צפייה בגלריה
ריימונד אטוולד
ריימונד אטוולד
אטוולד. גם הוא רוצה חיזוק
(צילום: ראובן שוורץ)
"חזרנו לא טוב מהפגרה, נקווה שמעכשיו יהיה יותר טוב. נצטרך להיות יותר אגרסיביים, עם יותר ביטחון על הכדור. לא לפחד לבוא ולקבל את הכדור, רק כך זה יראה אחרת", אמר אלמוג כהן.