אוהדי מכבי ת"א נכנסים לאצטדיון בקריית שמונה

מינהלת הליגות פנתה היום (ראשון) באופן רשמי למשרד הבריאות בבקשה להגדיל את מספר הצופים באיצטדיונים עוד לפני הפעימה הבאה.
"בסוף השבוע האחרון חזר קהל אוהדי הכדורגל לאצטדיונים בהתאם למתווה קבינט הקורונה ותחת המגבלות כפי שפורטו, בכמות של עד 750 או 1,500 צופים בהתאם לתכולת האצטדיון", פתח יו"ר המינהלת, ארז כלפון, את מכתבו ששלח, בין השאר, לפרופסור נחמן אש, פרויקטור הקורונה.
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א, אתמול בבלומפילד
(צילום: עוז מועלם)
"הקבוצות והאצטדיונים נערכו היטב, נתנו מענה לכל הדרישות וההנחיות המקצועיות של משרד הבריאות ופעלו בהצלחה על מנת למנוע התקהלויות. לאור הסדר שראינו במשחקים בתוספת לירידה בתחלואה בקרב הציבור אני פונה אליך פעם נוספת על מנת להחיל את מתווה מינהלת הליגות, אשר יאפשר את הכנסת הקהל באופן יחסי לכל אחד מהאצטדיונים, קרי קביעת המכסות על פי אחוזי תפוסה של כל אחד מהיציעים והאצטדיונים".
"אנו סבורים, ובמיוחד לאור נתוני התחלואה המשתפרים, כי ניתן לאשר כניסה של שליש (33.3%) מתכולת כל אחד מיציעי כל אצטדיון. כפי שידוע לך, משטרת ישראל תומכת גם היא במתווה זה ואף בכניסת כמות גבוה יותר של צופים. אנו בטוחים כי תיענו לבקשתנו להגדלת קהל הצופים ונבקש להחילה החל משבת הקרובה, שכן הרוב המכריע של משחקי המחזור הקרוב צפויים להיערך ביום זה".
2 צפייה בגלריה
אוהדי נתניה לפני הכניסה לאצטדיון
אוהדי נתניה לפני הכניסה לאצטדיון
אוהדי נתניה לפני הכניסה לאצטדיון, אתמול במפגש מול חדרה
(צילום: אורן אהרוני)
"בנוסף, אבקש למצוא דרך שתאפשר את כניסת קהל הנערים והילדים (שאין להם אפשרות להתחסן), אם על ידי הצגת בדיקת קורונה או בכל דרך אחרת שתוחלט על ידי משרד הבריאות. בני הנוער מהווים אחוז ניכר מאוהדי הכדורגל והינם דור העתיד של אהבת המשחק והספורט".
מעבר לכך, במשרד הבריאות אישרו הפעלת מערך של בדיקות מהירות, שנועד לסייע להגדלת מספר הצופים שייכנסו. כמו כן תינתן אפשרות גם לבלתי מחוסנים וילדים מתחת לגיל 16 להיכנס לאחר שיקבלו באותה בדיקה תוצאה שלילית.