המאמן המנטלי של נבחרת ישראל, מרקוס רוגן, שנמצא חיובי בבדיקת קורונה, עלה על טיסה למרות שהוא מחויב להישאר בבידוד, ועזב את הארץ. כך נודע ל-ynet.
הבדיקה נערכה לרוגן אחרי ההפסד (2:1) של הנבחרת לצ'כיה בסמי עופר בשבוע שעבר במסגרת ליגת האומות. "כבר באוטובוס למלון בקיסריה הוא נשכב על הספסל האחורי באוטובוס ונראה שפוך", סיפר אחד מאנשי ההתאחדות.
2 צפייה בגלריה
מרקוס רוגן
מרקוס רוגן
מרקוס רוגן
(צילום: ההתאחדות לכדורגל)
למחרת במלון נבדקו כל השחקנים ואנשי המעטפת, ורוגן נמצא חיובי, כמו גם הבלם חאתם אל-חמיד. שניהם שוחררו מהמלון ונצטוו להישאר בבידוד. אלא שכעבור יומיים התברר שהמאמן המנטלי עלה לטיסה לחו"ל.
תגובת ההתאחדות לכדורגל: "מיד לאחר הבדיקה עידכנו את משרד הבריאות, וכשנודע לנו שהוא עזב את הארץ יידענו את מאמן הנבחרת וילי רוטנשטיינר והבהרנו לו כי ברור שאדם שנהג בחוסר אחריות כזאת אינו ראוי להמשיך בתפקידו".
2 צפייה בגלריה
וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר
רוטנשטיינר. הביא את רוגן לנבחרת
(צילום: רויטרס)
גורם בהתאחדות הוסיף: "כשהתברר לנו שנעלם, ניסינו להשיגו. ללא הצלחה. הוא כנראה חמק מהארץ בלילה שבין שני לשלישי". מכיוון שמאז לא נוצר קשר עם האיש, בהתאחדות טוענים שעלה למטוס עם אישור הבדיקה לפני המשחק עם הצ'כים, שבה עדיין נמצא שלילי.
כאשר מונה רוגן (37) לתפקידו במרץ אשתקד, הוא אמר: "נבחרת ישראל היא נבחרת מדהימה לעבוד בה, כי כאשר מדברים על חוזק מנטלי מדובר באנשים חזקים מאוד כיוון שישראל היא מקום עם מתחים רבים. החיים מאתגרים וכעת אנחנו נבחנים על המגרש. כאשר הגוף, הנפש והלב יהיו מחוברים יחד, נוכל נגיע ליורו 2020". אחרי שנכשלנו במשימה, הוא מצא לעצמו אתגר מסוג אחר.
במשרד הבריאות בחרו שלא להגיב.