אחרי ההדחה הכואבת והמאכזבת מול מכבי תל אביב בחצי גמר גביע המדינה (2:0) לפני פחות מ 48 שעות, מכבי חיפה משלימה את ההכנות לקראת משחק הליגה מחר (ראשון, 21:00) מול מ.ס אשדוד, שעשוי להיות משחק האליפות של הירוקים במידה שינצחו ומכבי ת"א תפסיד למכבי פ"ת במושבה.
חיפה מגיעה למשחק עם לא מעט לחץ בעקבות ההפסד וההדחה מהגביע. השחקנים הבינו עד כמה הם איכזבו, במיוחד לאור העובדה ששיחקה מולם קבוצה ללא עשרה שחקנים חשובים (זרים וישראלים), ועוד במגרש הביתי שלהם.
2 צפייה בגלריה
ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה
(צילום: עוז מועלם)
ברק בכר ניסה ביממה האחרונה להרים את השחקנים ולהבהיר להם שהגביע הוא בונוס, והדבר האמיתי עוד לפניהם - הליגה. בכר הבין שטעה בהרכב מול הצהובים, ומי שיחזור ישירות ל-11 נגד אשדוד הוא דולב חזיזה, שחקן העונה של הירוקים שיפתח על חשבונו של מוחמד אבו פאני המוצהב.
בכר יפתח גם עם נטע לביא וחוסה רודריגס בקישור האחורי, כאשר צ'ארון שרי ישחק מתחת לחלוץ, חזיזה ועומר אצילי ישחקו בכנפיים. ניקיטה רוקאביצה עשוי לפתוח בהרכב על חשבונו של דוניו שאיכזב מול הצהובים.
2 צפייה בגלריה
אצטדיון סמי עופר שבחיפה
אצטדיון סמי עופר שבחיפה
אצטדיון סמי עופר שבחיפה
(צילום: עוז מועלם)
הקופות בסמי עופר לא יפתחו מחר, והערכה שעד הבוקר יאזלו כל הכרטיסים למשחק, כאשר הבוקר נותרו 3,000 כרטיסים בלבד על מנת שהאצטדיון יהיה מלא.
בכר אמר לקראת המשחק מחר: "אנחנו שמים את ההפסד בגביע בצד ומתרכזים במטרה הכי חשובה שזה הליגה. חשוב שנהיה ביחד גם אחרי הפסדים והוכחנו השנה שגם אחרי תוצאות פחות טובות הצלחנו להרים את עצמנו. חשוב שנעשה את זה גם מחר. אשדוד קבוצה טובה שתבוא לשחק כדורגל. אנחנו צריכים את הקהל שלנו איתנו, מאמין שיהיה אצטדיון מלא".