כ-15 אוהדים של הפועל באר שבע התייצבו אתמול (ראשון) בלילה מול ביתו של ז'וזואה, זאת כדי לעודד את רוחו ולהביע את תמיכתם לאחר הרחקתו מארבעה משחקים על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל. ז'וזואה יצא אל האוהדים והודה להם.
היום יציג תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, את תשובתו בנוגע לערעורה של הפועל באר שבע בנוגע להרשעתו של ז'וזואה ולאחר מכן יחליט נשיא בית הדין העליון של ההתאחדות, השופט בדימוס, אמנון סטרשנוב, האם לקיים דיון נוסף בעניין.
1 צפייה בגלריה
ז'וזואה
ז'וזואה
ז'וזואה. זכה לתמיכה
(צילום: AFP)
באר שבע לא מערערת על חומרת העונש, אלא על עצם סמכות בית הדין לדון בסוגיה, בטענה שהיריקה כביכול, של ז'וזואה לכיוונו של שחקן מכבי תל אביב אבי ריקן, נבחנה על ידי צוות שופטי ה-VAR, שהחליטו שלא בוצעה כל עבירה מצד השחקן. את הערעור מוביל סמנכ"ל המועדון, עו"ד עידו בר נתן.
מחר ינחת בארץ הרכש החדש-ישן של הקבוצה, חאתם אלחמיד בטיסות חילוץ ישראלים מפרנקפורט גרמניה. בקבוצה מקווים שבגלל שלפני מספר חודשים הוא חלה בקורונה, הוא לא יצטרך לשהות בבידוד ויוכל להצטרף מיד לאימוני הקבוצה.
בבאר שבע מקווים שיסגרו גם כל פרטי החוזה של הקשר הברזילאי פארליי רוסה וגם הוא יוכל לעלות על הטיסה. עסקת דור מיכה עדיין תקועה ובמועדון טוענים שהתפתחויות, אם יהיו, יקרו ביום חמישי, אז יסגרו חלון העברות.