"זאת התחלה לא קלה אחרי התקופה המוזרה שעברה על הכדורגל שלנו, ואנחנו ישר נכנסים לשלושה משחקים רצופים. זה אף פעם לא קרה לי ואני לא יודע מה יהיו הכיוונים של המשחקים. אני עדיין לא יודע איך אנחנו נתנהל עם העומסים האלו בהמשך". כך אמר מאמן בית"ר ירושלים, סלובודן דראפיץ', לקראת המשחק מחר (ד', 20:00) נגד הפועל חדרה, שיהיה הראשון של קבוצתו העונה באצטדיון טדי בליגת העל.
אחרי ה-1:1 עם הפועל תל אביב בשבת האחרונה ואחרי המשחק מחר תפגוש בית"ר את בני יהודה בשבת הקרובה. דראפיץ' התייחס לתיקו 1:1 עם הפועל תל אביב: "אני חושב שהיה לנו משחק לא רע, חבל שלא ניצחנו. אנחנו מגיעים עם הרבה ביטחון וכוונה לקחת 3 נקודות. כל הקבוצה שלנו מאוד כישרונית, אבל כישרון זה לא מספיק. אנחנו צריכים להאמין גם בעבודה קשה".
2 צפייה בגלריה
סלובודן דראפיץ'
סלובודן דראפיץ'
"אם נשלב כישרון ועבודה תהיה קבוצה פנטסטית". סלובודן דראפיץ'
(צילום: בית"ר ירושלים)
המאמן הוסיף: "אם נוכל לשלב כישרון ועבודה קשה אין ספק שתהיה לנו קבוצה פנטסטית, אטרקטיבית וטובה. אני לא רוצה לדבר על המיקום שלנו בטבלה, כי זה לא פייר ולא נכון לחשוב עכשיו איפה נהיה בסוף העונה. אנחנו רוצים לעבוד קשה ודרך העבודה הקשה הכישרון שלנו יכול לפרוץ קדימה, ואז אני כן מאמין שתראו את בית״ר כקבוצה התקפית וטובה״.
על מצב הפציעות בבית"ר אמר דראפיץ': ״מאכזב מאוד ששני שחקנים שלנו, גם מתאוסיניו וגם האסלביינק פצועים, כי הם שניים שבנינו עליהם בחלק ההתקפי שלנו, ככה שאנחנו מחכים שהם יחזרו כמה שיותר מהר ויהיו בסגל של הקבוצה הכישרונית שלנו״.
אוראל דגני אמר על המפגש האחרון עם האקסית הפועל ת"א: ״שיחקתי נגד המועדון הקודם שלי, ככה שהיו קצת התרגשויות ופרפרים בבטן, אבל זה עבר. אני חושב שבחלק גדול מהמשחק שיחקנו בצורה טובה, לחצנו אותם ועשינו כמה התקפות טובות, אבל אנחנו חייבים לעשות את זה בהרבה יותר דקות. אני מאמין שנשתפר ממשחק למשחק".
2 צפייה בגלריה
אוראל דגני
אוראל דגני
"מקווה שנשחק היטב". אוראל דגני
(צילום: ראובן שוורץ)
על היריבה הקרובה אמר הבלם: ״חדרה קבוצה מוכשרת, ראינו אותם באסיפת הווידאו והתכוננו אליהם. אני מקווה שנציג משחק טוב וניקח 3 נקודות. מתחיל להיווצר עומס בגלל כמות המשחקים, אבל גם עשינו את זה בסוף העונה שעברה, אז אני מקווה שנעבור את זה בצורה טובה, ניקח את הנקודות ונמשיך הלאה״.
דגני נשאל גם לגבי הנבחרת והוסיף: ״המשחק האחרון שלי היה טוב, פתחתי בהרכב וניצחנו. אני מקווה שאמשיך לקבל את הצ׳אנס שלי לקבל בנבחרת כמה שיותר. יש לנו עוד נציג בקבוצה שמגיע לנבחרת, ואני מקווה שגם לאיתמר ילך טוב. אבל קודם יש לנו עוד שני משחקים בבית״ר ואז נגיע לנבחרת״.