צפו: מאמן מכבי ת"א יורגוס דוניס נוחת בארץ

מאמנה החדש של מכבי תל אביב, יורגוס דוניס, לא יוכל לעמוד על הקווים בשבועיים הקרובים בשל הנחיות משרד הבריאות, כך שנכון לעכשיו הוא יחמיץ את גומלין אלוף האלופים מול הפועל באר שבע ביום חמישי, ויותר חשוב, את מוקדמות ליגת האלופות מול FC ריגה בשבוע הבא בבלומפילד.
במינהלת הליגה אמנם הוציאו לקבוצה מסמך על החרגת בידוד למאמנים ושחקנים זרים, כזה המאפשר לה על ידי עטיית מסכות ושמירת מרחק להגיע לאימונים, אבל כרגע מדובר רק באפשרות להגיע לאימונים ולא למשחקים.
2 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס נוחת בישראל
יורגוס דוניס נוחת בישראל
יורגוס דוניס נוחת בישראל
(אורן אהרוני)
במינהלת כבר פנו למשרד הבריאות בבקשה חריגה, ייתכן כי בשל פניה מצידה של מכבי ת"א, לאפשר לדוניס לעמוד על הקווים. במכבי מחכים לתשובות מהמינהלת, אחרת מי שיעמוד על הקווים יהיה שוב פטריק ואן לוון.
דוניס והצוות שלו, שנחתו בלילה בישראל, כבר התמקמו בבית מלון בת"א לקראת הצגתם בקרוב, אחרי שהגיע בטיסה סדירה מאתונה. דוניס כבר הספיק לעבור בדיקת קורונה ונמצא שלילי.

נקמה בסודובה?

מכבי ת"א הוגרלה היום בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות ואם תעבור את ריגה, היא תפגוש בחוץ את סודובה (ליטא) או פלורה טאלין (אסטוניה). הליטאים זכורים כמובן בתור אלה שהדיחו את הצהובים בסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית, ורשמו פעמיים ניצחון 1:2. משחקי הסיבוב השני ייערכו ב-25 או 26 באוגוסט.
2 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב
מכבי תל אביב
מאור קנדיל מול סודובה
(צילום: ראובן שוורץ)