בני יהודה תתארח הערב (שני, 20:15) אצל הפועל תל אביב בבלומפילד, ומאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס ירשום בכורה מחודשת על הקווים של הכתומים, זאת לאחר שמשחקי הקבוצה מול עירוני קריית שמונה ובית"ר ירושלים נדחו עקב התפשטות נגיף הקורונה בקבוצות.
אבוקסיס, שחזר לשכונת התקווה לפני כשבועיים לקדנציה הרביעית שלו במועדון, אמר: "התחושות הן כיפיות. זה מועדון שהעברתי בו את רוב קריירת האימון שלי. נכון שהקבוצה נמצאת במצב לא טוב, אבל כל מי שהוא חלק מהמועדון נרתם ועושה הכל כדי שנצא מהמצב הזה אל דרך חדשה. הפועל ת"א נמצאת בכושר נהדר, הם התחזקו בלא מעט שחקנים חדשים וטובים. רואים את זה גם בתוצאות וגם ביכולת, מחכה לנו משחק קשה מאוד ונצטרך להיות במיטבנו בשביל לצאת מהמשחק הזה עם הנקודות".
2 צפייה בגלריה
אבוקסיס באימון הקבוצה
אבוקסיס באימון הקבוצה
יוסי אבוקסיס באימון הקבוצה
(צילום: בני יהודה)
"כמובן שהשבועיים האלה נתנו לי את הזמן ללמוד ולהכיר את השחקנים בצורה טובה יותר", המשיך אבוקסיס. "אני חייב להודות שהיו שחקנים שלא הכרתי לפני כן. למדתי את כל השחקנים בסגל וכמובן שהיום אני יותר מודע ליכולות ולמבנה האישיות שלהם".
הקבוצה משכונת התקווה נמצאת במקום האחרון בטבלה (עם שני משחקים חסרים) והיא רוצה לרשום ניצחון ראשון לאחר עשרה משחקים, מתוכם שלושה הפסדים רצופים. גורם במועדון התייחס לשובו של אבוקסיס: "מאז שיוסי חזר האווירה במועדון שונה לגמרי. אנחנו מודעים לכך שהפועל תל אביב במגמת עלייה, אבל ניצחון במשחק כזה ייתן מעט חמצן לשחקנים ויפקס אותם".
2 צפייה בגלריה
אבוקסיס באימון הקבוצה
אבוקסיס באימון הקבוצה
אבוקסיס
(צילום: בני יהודה)
בני יהודה גם התחזקה במספר שחקנים במהלך חלון ההעברות, והקשר האחורי ג'ורג' פוצ'יבה שעבר מכפר סבא צפוי לפתוח בהרכב הערב. גם הבלם עמית גלזר שהושאל ממכבי תל אביב יעלה ב-11, כמו אליסון דוס סנטוס שהחלים מפציעה ארוכה. החלוץ מוחמד גדיר סיים את עונש ההרחקה שלו ויעמוד לרשות המאמן החדש, מטייה ליוייץ' עדיין מורחק.
"הפועל תל אביב נמצאת בכושר נהדר, בכל המשחקים מאז שהם התחזקו בלא מעט שחקנים חדשים וטובים. רואים את זה גם בתוצאות וגם ביכולת, מחכה לנו משחק קשה מאוד ונצטרך להיות במיטבנו בשביל לצאת מהמשחק הזה עם הנקודות.״ אמר אבוקסיס לקראת המשחק הערב.