״יוסי בניון הוכיח בכך שרוני לוי נשאר שהוא הסמכות המקצועית הקובעת בבית"ר ירושלים. כולם יודעים מהי העמדה של חוגג בנוגע למאמן, אבל בניון הראה שהוא האיש החזק״. בבית"ר ירושלים ממפים כוחות, אחרי שהוחלט להשאיר את לוי במועדון לעונה נוספת.
בבית"ר כבר חיפשו חלופות, חשבו על גובה הפיצוי שיוצע ללוי, הבעלים משה חוגג ביקר את התנהגותו בצורה יוצאת דופן, אבל המאמן נשאר בגלל בעיקר בגלל בניון. חוגג אמנם נתן ללוי קרדיט מקצועי ודיבר על שביעות רצון ממנו בחדר ההלבשה, אבל מצד שני ביקר את התנהגותו והיה ברור מבחינתו כי במידה והיה מסתדר עימי על פיצוי - היה משחרר אותו.
1 צפייה בגלריה
יוסי בניון בית"ר ירושלים
יוסי בניון בית"ר ירושלים
דחף להשאיר את לוי. בניון
(צילום: ראובן שוורץ)
הלחץ מבניון, ההבנה כי הקהל הבית"רי שהתנגד נחרצות ללוי לא יגיע בחודשים הקרובים למגרשים, ודווקא המחאות של עשרות אוהדים בכל כמה ימים מחוץ לביתו של לוי, גרמו לחוגג ליישר קו עם בניון. היו"ר אלי אוחנה, שבין היתר חבר בוועדת האיתור של ההתאחדות, יידע את אנשי בית"ר כי לוי אפילו לא ברשימת המועמדים של מאמני נבחרת ישראל.
לוי התחייב לשחק התקפי יותר, ימתן את התגובות שלו אחרי משחקים ובית"ר חוזרת לעבוד על עצמה. בצד המקצועי, מאור קנדיל ואוראל דגני על הפרק. ירדן שועה נותר אופציה מבחינת בית"ר ולמעט עלי מוחמד ודיוגו ורדשקה - יתר הזרים יעזבו.