אחד ממביאי הכדורים במשחק ליגת העל בין הפועל באר שבע להפועל חיפה אובחן כחולה קורונה מאומת. מדובר בנער מאחת מקבוצות הילדים של הפועל באר שבע, שאירחה את ההתמודדות באצטדיון באשדוד.
החל מאתמול (שלישי) בצהריים נכנסו כל מביאי הכדורים במשחק לבידוד, אך שחקני הקבוצות לא נדרשו בשלב זה לבידוד. נכון לעכשיו לא ידוע על נער נוסף שנדבק.
2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
השחקנים שלו לא צריכים בידוד. יוסי אבוקסיס
(צילום: ראובן שוורץ)
בבאר שבע טענו שישנו נוהל מיוחד בנוגע למביאי הכדורים שמגיעים בנפרד מהשחקנים ולא באים עמם במגע. למרות זאת, מתוקף תפקידו של מביא כדורים, נגע הנער בכדורים בהם שיחקו השחקנים. הפועל חיפה כבר סיימה את העונה, אך להפועל באר שבע מצפה ביום שני גמר גביע המדינה מול מכבי פתח תקווה.
מב"ש נמסר: "במועדון מתקיימת הפרדת מעגלים בהתאם להנחיות הגורמים המוסמכים במשרד הבריאות ובמינהלת הליגות. בהתאם, השחקנים והצוות המקצועי לא היו בקרבת הילד שנמצא מאומת לנגיף הקורונה. הקבוצה בה משחק הילד נמצאת בפגרה והילדים הגיעו למשחק באשדוד בנפרד מהשחקנים. במגרש באשדוד עטו הילדים מסיכות, שמרו על כללי הריחוק הדרושים ושהו באוויר הפתוח. המועדון מאחל בריאות שלמה לילד וימשיך לשמור על הוראות הגורמים המוסמכים".

בני לוד שוב לבידוד

בני לוד תיכנס פעם נוספת לבידוד לאחר ששחקן הקבוצה נדבק בקורונה. המשמעות היא דחייה של משחקי ההישרדות שיקבעו אם הקבוצה תרד לליגה א' או תישאר בלאומית. אנשי המועדון רק יצאו לאחרונה מבידוד בגלל שהייה ליד נהג האוטובוס של הקבוצה שאובחן כחולה.
מחר הייתה אמורה לוד לפגוש את הפועל אום אל פאחם, ובשני את הפועל פתח תקווה. בני לוד זקוקה לארבע נקודות כדי לפגוש את הפועל מרמורק במשחקי המבחן, ולא לרדת אוטומטית.
2 צפייה בגלריה
בני לוד חוגגת
בני לוד חוגגת
בני לוד חוגגת
(צילום: אבי מועלם)

חדרה: הופסקה פעילות מחלקת הנוער

בזמן שקבוצת הבוגרים של הפועל חדרה סיימה את העונה ויצאה לפגרת הקיץ, מחלקת הנוער נאלצת גם היא להפסיק פעילות נוכח הגל השני של הקורונה. בהוראת משרד הבריאות ובתיאום עם ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, הודיע היום בצהריים המועדון: "אנחנו נאלצים להפסיק לאלתר את פעילות מחלקת הנוער וזאת עד להודעה חדשה. ההוראה ניתנה מהרופאה המחוזית".

כדורסל: זר מכבי חיפה לבידוד

על פי הנחיית משרד הבריאות מהבוקר הוכנס קנת' "ספידי" סמית' לבידוד בשל מגע עם חולה מאומת בעת ראיון לערוץ הספורט. סמית' ייאלץ להחמיץ את שני המשחקים הבאים של הקבוצה ועתיד לחזור לתחילת משחקי הפלייאוף. בחיפה הדגישו כי השחקן מרגיש מצוין וללא שום סימפטומים.
פורסם לראשונה: 11:30, 08.07.20