מכבי תל אביב תפתח מחר (שני, 20:45) את הסיבוב השני בליגה, כשתתארח באצטדיון המושבה אצל מכבי פתח תקווה. הצהובים יחסרו את שרן ייני, המצוי באבל על מות אביו ובמקומו על פי הערכה ישחק לואיס הרננדס. בעמדת הבלם ישחק שחר פיבן.
מאמן הקבוצה פטריק ואן לוון, אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "ראשית אני רוצה לשלוח את תנחומיי לשרן ולמשפחה, בשמי ובשם הקבוצה והמועדון".
2 צפייה בגלריה
שרן ייני
שרן ייני
יחסר להם. שרן ייני
(צילום: עוז מועלם)
על ההשפעה המקצועית הוסיף: "זו גם מכה לקבוצה, אנחנו עובדים לאחרונה על ההופעה הקבוצתית וכאשר הקפטן לא איתנו אז כמובן שאנחנו במינוס שחקן. אני חושב שהקבוצה יכולה לקחת דברים שיחזקו אותה בעקבות הסיטואציה הזו".
ההולנדי הרחיב על העשייה המקצועית השבוע: "היה טוב. המשכנו להתאמן, עבדנו עם השחקנים, הם הגיבו, שאלו שאלות, יכולנו להראות להם קטעי וידאו. היה לנו זמן לעבוד על מה שאנחנו רוצים להשיג. עכשיו אנחנו חוזרים לקצב של משחק בכל כמה ימים, אז היה טוב לקבל תקופה של אימונים רצופים".
2 צפייה בגלריה
אלמוג, חדידה
אלמוג, חדידה
בסיבוב הראשון זה נגמר בהפסד. אלמוג וחדידה
(צילום: עוז מועלם)
באשר ליריבה, סיכם: "זה משחק נוסף שאנחנו כקבוצה ננסה לתת את הטוב ביותר שלנו וזו המטרה שלנו למחר. אנחנו מתחילים לעשות הכל ביחד, ואנחנו רוצים להשיג את התוצאה הטובה ביותר. זו קבוצה אגרסיבית, אני מניח שאנחנו יכולים להתמודד עם זה ושיש לנו את האיכויות לשחק כדורגל נגד קבוצות כאלה".
בלם הקבוצה לואיס הרננדס, הוסיף: "היה לנו שבוע להתכונן וזה היה חשוב לנו, כי עבדנו קשה וזה יאפשר לנו להשתפר. אנחנו רוצים להמשיך לנצח ואני חושב שאנחנו במצב טוב מבחינה פיזית ומנטלית. חשוב גם שנמשיך לשמור על שער נקי בתקווה לזכות בעוד שלוש נקודות".