ארבעת שחקני בית"ר ירושלים שנסעו בניגוד להנחיות ברכב פרטי אחרי המשחק נגד קרית-שמונה, נקנסו על ידי המינהלת ב-2,000 שקלים יחד. אלירן עטר ואורן ביטון לא עטו מסכות כנדרש ונקנסו ב-250 שקלים כל אחד, ושלושת השחקנים שנסעו ברכב פרטי נקנסו ב-1,500 ש"ח יחד.
החל מאמש (חמישי) ועד ליום ראשון, משרד הבריאות הפסיק את פעילות המועדון, כולל פעילות משרדית, בעקבות התפרצות הקורונה. בבית"ר אותרו 19 נדבקים, כולל שני אנשי צוות רפואי, ולכן בוטל משחקה מול מכבי פ"ת שאמור היה להתקיים מחר.
1 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם עלי מוחמד
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם עלי מוחמד
התפרצות קורונה בבית"ר
(צילום: אפי שריר)
רועי פדידה, שמשרת בצה"ל חש ברע, מה שהוביל לסבב בדיקות ביום ראשון. כבר מול הפועל ת"א בית"ר שיחקה ללא עידן ורד, תמיר עדי, סנטיאגו אוקמפוס, עוזיאל פרדו ומיכאל אוחנה. אחרי ששיחקה בשלישי נגד הפועל ת"א, ואימון הבוקר אתמול בוטל בשל תלונות על תסמינים מצד שחקנים, התגלה כי גם אופיר קריאף, גלאופילו פלייטר, טל בן חיים, עלי מוחמד, שלום אדרי , איתמר ניצן, אורן ביטון, שי קונסטנטין, ירדן שועה וקים זיבת (שוער קבוצת הנוער), נדבקו בקורונה.
בבית"ר הסבירו כי בשל תקדים סכנין ששיחקה בכל זאת נגד מכבי חיפה, הם לא ביקשו לבטל את המשחק נגד הפועל ת"א והבהירו כי במועדון מקפידים על הנחיות הקורונה בבית וגן. בהפועל ת"א כעת חוששים מאוד מהבדיקות ששחקניה ואנשי הצוות שלה יעברו לקראת המשחק מול עירוני ק"ש ביום ראשון.