הפועל באר שבע השלימה את אחת העסקאות המפתיעות של הקיץ, כאשר איתן טיבי חתם היום (שני) לשתי עונות במועדון והפך רשמית לשחקן האדומים. טיבי השלים בהצלחה את הבדיקות הרפואיות ויטוס מחר עם חבריו החדשים למחנה האימונים בפולין. "אני שמח לחתום במועדון ולהתחיל פרק חדש בקריירה. אני מודה לצוות המקצועי על האמון בי ומחכה להחזיר על המגרש", אמר טיבי לאחר החתימה.
מנכ"ל המועדון, גיא פרימור, הוס: "איתן שחקן בעל ניסיון עשיר עם מאות הופעות בליגה הראשונה, למעלה מ-70 הופעות במפעלים אירופיים ולמעלה מ-50 הופעות במדי הנבחרת הלאומית. אני בטוח שאיתן יתרום לנו ואני שמח שהוא מצטרף לקבוצה שאנחנו בונים לעונה הקרובה".
2 צפייה בגלריה
איתן טיבי
איתן טיבי
איתן טיבי. מצהוב לאדום
(צילום: אורן אהרוני)
הבלם שעזב את מכבי תל אביב אחרי תשע עונות וסיכם כבר ביום חמישי, אמור להוות גיבוי לצמד הבלמים, מיגל ויטור וחאתם אל-חמיד. הוא יחבור לאיתי שכטר, שהשלים מעבר זהה וככל הנראה יפגוש שם בקרוב גם את דור מיכה, שאמור לחתום גם כן.
טיבי הגיע למכבי ת"א מקריית שמונה בקיץ 2012 והיה אחד משחקני הרכש הראשונים שנבחרו על ידי ג'ורדי קרויף. במהלך תשע העונות שלו בקריית שלום נחשב לאחד משחקני ההגנה הבולטים של הכדורגל הישראלי. הוא זכה בחמש אליפויות, שני גביעי מדינה וארבעה גביעי טוטו עם הצהובים, וגם זכה לשחק בשלב הבתים של ליגת האלופות ופעמיים בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית.
2 צפייה בגלריה
אריאל הרוש
אריאל הרוש
בפעם הקודמת הוא בילה הרבה על הספסל. אריאל הרוש
(צילום: באדיבות הפועל ב"ש)
מי שחתם גם כן לשנתיים בקבוצה הוא אריאל הרוש, שישוב לקדנציה שנייה כסוג של ברירת מחדל. במועדון ניסו לצרף שוערים אחרים ובראשם אופיר מרציאנו, אך דרישותיו הכספיות היו גבוהות מדי. הרוש, שלפני שנתיים עזב בטונים צורמים אחרי עונה אחת בלבד, היה השוער הבכיר היחיד שפנוי והתאים במסגרת התקציב של באר שבע.
אוהדים רבים כועסים על החזרתו, אך בשיחת הבהרה שקיים לפני מספר שבועות עם אלונה ברקת יושרו ההדורים בין הצדדים ובמועדון מאמינים שגם הקהל יפתח איתו דף חדש.
הרוש אמר: "אוהדים יקרים, אני שמח לחזור היום להפועל ב"ש, מועדון שקיבל אותי בהמון חום ואהבה לפני שלוש שנים ונתן לי את הבמה המקצועית. לצערי התקופה הקודמת שלי במועדון הסתיימה בטונים צורמים, עליהם אני מצר ומתנצל מעומק ליבי. כמו כולם, גם אני עושה טעויות ולומד כל הזמן מהחיים עצמם. אחד הדברים הכי חשובים שלמדתי זה תמיד להוקיר תודה על כל מה שאתה מקבל, לא משנה כמה, ממי ומתי. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולבקש סליחה מכם האוהדים ומכל מי שנפגע בדרך. אני חוזר למועדון בוגר יותר וחדור מוטיבציה לעבוד קשה, להילחם כל דקה על הזכות להגן על השער שלנו ולעשות הכל עבור הצלחת המועדון. הפועל ב"ש תמיד תהיה מעל הכל".