שבוע לא שקט עבר על בני יהודה, שספגה שני הפסדים רצופים ונפרדה מהמאמן ניר ברקוביץ'. האחרון קיבל הודעה על הפסקת עבודתו בעקבות תקרית חמורה בה קילל את פרשן הטלויזיה לירן שטראובר.
כעת ינסו הכתומים להתאושש ולחזור למסלול הניצחונות כשיארחו מחר (שבת 19:50) אתהפועל תל אביב בבלומפילד. המנכ"ל כפיר אדרי ומאמן השוערים יעקב אסייג ישמשו כמאמנים זמניים.
2 צפייה בגלריה
כפיר אדרי
כפיר אדרי
כפיר אדרי
(צילום: יאיר שגיא)
ניר ברקוביץ סיים השבוע את דרכו בבני יהודה לאחר ארבעה מחזורים בלבד, ומאמן חדש צפוי לנחות בקרוב בשכונת התקווה, השלישי במספר העונה. כעת, אחרי שני הפסדים רצופים וזעזוע בצוות המקצועי, המאמן החדש יצטרך לאסוף את שחקניו מחדש ולהחזיר אותם למסלול הנכון. עד אז ישמשו בתפקיד המנכ"ל ומאמן השוערים.
עמדת המאמן לא זרה לאדרי. הוא אימן את הכתומים זמנית בעבר ואף הניף איתם את גביע המדינה ב2017. "אני נמצא במועדון כבר 12 שנים. זה התחיל כשחקן ונמשך בתפקיד מנכ"ל המועדון. בשורה התחתונה אני כאן בשביל בני יהודה בכל תפקיד שיצטרכו אותי", אמר אדרי והוסיף: "כמובן שיש לי צוות שעוזר, עם אנשים שבני יהודה יקרה להם כמו יעקב אסייג, איציק עזוז ואבנר עיני. המטרה היחידה כרגע היא המשחק מול הפועל תל אביב מחר".
2 צפייה בגלריה
גם אסייג כבר עמד על הקווים
גם אסייג כבר עמד על הקווים
גם אסייג כבר עמד על הקווים
(צילום: אבי רוקח)
בצד המקצועי, המאמנים הזמניים יצטרכו לקחת בחשבון כמה פציעות משמעותיות. אחת מהם היא של החלוץ הצעיר רועי בן שמעון, שהתבשר כי הוא סובל מקרע במיתרי הברך וצפוי להיעדר כחודש. הבלם אליסון דוס סנטוס עדין פצוע ולא שב לפעילות, גם אמיר חלאילה הפצוע ייעדר. כמו כן, הקבוצה תחסר גם את סתיו פיניש שהורחק משני משחקים בשל הדברים שאמר לשופטי המשחק מול עירוני קריית שמונה.
"אני חושב שהעונה הזו כבר הוכיחה שמדובר בליגה שוויונית וביום נתון כל קבוצה יכולה לנצח", אמר אדרי. "חשוב לנו ליצור יציבות וזה מתחיל מהעבודה היומיומית במועדון. כל אימון וכל אסיפה. אם נעשה את הדברים נכון ובצורה חכמה אז גם התוצאות יגיעו. נכון שיש לנו מספר שחקנים פצועים, אבל נבנה כאן סגל טוב העונה. אני מאמין שנחזור להראות את היכולת האמיתית שלנו בתקופה הקרובה".