הפלייאוף התחתון נפתח אתמול (שני) כשבני יהודה והפועל כפר סבא נפרדו ב-0:0 חלש ומאכזב. מאמן הכתומים אלישע לוי סיכם: "היה מאוד חשוב מבחינתנו לחזור לליגה, היה כיף גדול".
"כל עוד היינו ב-11 שחקנים הקצב היה טוב ונראינו טוב. בחצי השני, אחרי ההרחקה של עמית זנטי, לא הצלחנו לצאת קדימה ונפגענו בהתקפה, אבל בהגנה היינו טובים. מאוד רצינו לנצח, ניצלתי את המשחק כדי להחזיר את האנשים לאחר פגרה כל כך ארוכה, ולכן השתמשנו בכל החילופים".
2 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
מתרכז בגביע. אלישע לוי
(צילום: שמוליק דודפור)
מעט מאוד דברים הכתומים יכולים לקחת מהמשחק. אמנם הקבוצה שמרה על שער נקי, וזאת לאחר שלוי נאלץ לפתוח ללא הצמד הקבוע שלו בהגנה, דן מורי הפצוע ואליסון דוס סנטוס המורחק, אך הקבוצה נראתה לא מספיק מחוברת על המגרש ותצטרך לשפר את היכולת כדי להשיג את המטרות שהציבה העונה.
בסיום עלו ספקות לגבי האדום הישיר שספג זנטי, לוי התייחס לשיפוט ואמר: "זה היה בצד השני של המגרש, אני צריך לראות את זה שוב כדי לחוות דעה, לא הייתי קרוב מספיק".
2 צפייה בגלריה
עמית זנטי סופג אדום
עמית זנטי סופג אדום
עמית זנטי סופג אדום
(צילום: אורן אהרוני)
למרות התוצאה המאכזבת, בשכונת התקווה עם הפנים קדימה להפועל חדרה בשבת, ולחצי גמר גביע המדינה מול הפועל ב"ש והאקס יוסי אבוקסיס. "יש לנו עוד משחק אחד שיהיה הרצה מבחינתנו והמשחק הכי חשוב שלנו בטווח הקרוב הוא בגביע, לשם אנחנו מכוונים ונערכים", הוסיף לוי.