בקפריסין מדווחים על כך שעומר אצילי פנה להנהלת אפואל ניקוסיה בבקשה להשתחרר מחוזהו ולעזוב את המועדון, חצי שנה בלבד לאחר שהוחתם. אפואל לא מתכוונת לעמוד בדרכו של הקשר, שמחזיק כבר עכשיו בהצעה אחת לפחות מישראל.
מכבי חיפה, שרוצה להעמיק את הסגל היא המועמדת העיקרית לקלוט אותו, אבל גם בית"ר ירושלים עם הבעלים החדשים הוזכרה כאופציה ואפילו מכבי פתח תקווה, שמחפשת שחקן מנוסה בהתקפה. גורם בבית"ר טען שהקבוצה עדיין לא ויתרה על אצילי, אך מעריכה שהוא יעדיף את חיפה בעקבות המצב בטבלה.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי. בקרוב מול מכבי ת"א?
(צילום: עוז מועלם)
חוזהו של אצילי מכביד על תקציבה של הקבוצה הקפריסאית, ובנוסף הישראלי מעוניין לחזור לשחק בארץ. לכך יש להוסיף את היכולת שלו מאז שהצטרף, כאשר רשם בסך הכל 10 הופעות בליגה המקומית בהן בישל שני שערים ולא הבקיע כלל.
אצילי עזב בקיץ את מכבי תל אביב בהחלטת הבעלים מיץ' גולדהאר בשל מעורבותו בפרשת "הכדורגלנים והקטינות". במהלך ספטמבר הודיעה הפרקליטות כי התיק בנושא נסגר מחוסר אשמה בעניין הבעילה האסורה, ומחוסר עניין לציבור בכל הקשור לעבירת האלכוהול.
2 צפייה בגלריה
גם קאמבק לטדי על הפרק
גם קאמבק לטדי על הפרק
גם קאמבק לטדי על הפרק
(צילום: ראובן שוורץ)
אצילי נחשב לאחד השחקנים הטובים של מכבי ת"א בעונה שעברה. הוא תרם שמונה שערים ושמונה בישולים, שעזרו לצהובים לזכות באליפות מרשימה תחת ולדימיר איביץ'.