אכזבה בהפועל כפר סבא בעקבות התיקו 1:1 עם הפועל חדרה בליגת העל. הקבוצה הפסידה בשלושה מבין חמשת משחקיה האחרונים והשיגה שתי נקודות בלבד מתוך 15, תוך שהפרש השערים שלה (9:1) גרוע במיוחד.
עיקר האכזבה נבעה מכך שחדרה שיחקה כמעט מחצית שלמה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של דיא לבאבידי.
3 צפייה בגלריה
הפועל כפר סבא
הפועל כפר סבא
הפועל כפר סבא חוגגת את שער השוויון
(צילום: ראובן שוורץ)
מי שחסר לקבוצה הוא הקשר בן רייכרט, שאמנם נכלל בסגל, אבל עמיר תורג'מן העדיף לא לשתף אותו מאחר שלא היה כשיר במאה אחוז. גם השוער איתמר ישראלי נעדר בשלושת המשחקים האחרונים בעקבות פציעה.
תורג'מן הוריד אתמול לספסל את הבלם הקבוע סודיק אטנדה הסובל מירידה בכושרו. תום שלח חזר להרכב לאחר שהחלים מפציעה לא קלה. במועדון מקווים שהפצועים יחזרו לקראת המשחק בשבת מול מ.ס אשדוד באיצטדיון המושבה.
3 צפייה בגלריה
עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן
"ברור שאני מאוכזב". עמיר תורג'מן
(צילום: ראובן שוורץ)
תורג'מן הגיב: "ברור שאני מאוכזב. בטח כששיחקנו 30 דקות מול 10 שחקנים והצלחנו להשוות. ניסינו כל מיני אופציות, אבל לא הצלחנו. בסוף פגענו במשקוף. התחלנו את המשחק לא כל כך טוב עם פנדל גבולי, אבל הצלחנו לחזור עם פנדל משלנו. בסופו של דבר היינו צריכים להיות חדים ליד השער, אבל לא עשינו את זה מספיק. יש משחקים מהם אני מרוצה ויש משחקים שפחות. עוד לא הצלחנו למצוא את האיזון לגמרי. מצד שני, אנחנו כן מצליחים להבקיע וליצור מצבים. עוד קצת חדות, עוד קצת נחישות, גם בהגנה וגם בהתקפה - ונמשיך להתקדם. גם במעלה הטבלה, גם בנקודות וגם בניצחונות".
האמריקאי ג'ורג' פוצ'יבה, ששיחק מול האקסית: "אני קצת מאוכזב מהתוצאה. יש לנו 11 נקודות והיו לנו הזדמנויות להשיג יותר. היו לנו יותר הזדמנויות מאשר להם. בסוף כולם יודעים שהיינו צריכים לקחת 3 נקודות. לעומת קבוצות מרכז הטבלה האחרות אנחנו חזקים יותר, אבל אנחנו צריכים להתחבר יותר ולכבוש שערים, כי זה מה שמכריע משחקים".
בהפועל חדרה שוררת תחושה של תסכול בעקבות המקום האחרון בו מדורגת הקבוצה. הרחקתו של דיא לבאבידי הובילה לכעס על צוות השיפוט בראשותו של שגיא ברמן, וגם השחקן עצמו ספג ביקורת לאור יכולתו המאכזבת.
3 צפייה בגלריה
דיא לבאבידי
דיא לבאבידי
ספג ביקורת. דיא לבאבידי
(צילום: ראובן שוורץ)
ראשי המועדון נותנים גיבוי למאמן שרון מימר, ובמקביל שוקלים לבצע שינויים בחלון העברות בקרב הזרים. "כששחקן זר מגיע לקבוצה הוא צריך להיות עם ערך מוסף", אמר גורם בחדרה. "בינתיים מי שמוכיח את זה אצלנו הוא מרשל אודה וחוץ ממנו יש פחות הצלחה".
מימר עצמו אמר ל-ynet ספורט: "זה אולי נשמע קלישאתי, אבל אנחנו זקוקים לטיפת מזל. כדי לצאת מהמצב אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה ולהאמין בעצמנו. לחדרה יש מה למכור בליגת העל ונוכיח את זה. כדורגל זה מקום לחזקים".