אחרי שהפועל ת"א השיגה שבע מתשע הנקודות במשחקי הפתיחה של הפלייאוף העליון, הגיעו שני המשחקים האחרונים והוציאו את האוויר מהמפרשים ובעיקר את הביקורות מהבוידעם. אחרי ההדחה בחצי גמר גביע המדינה מול מכבי פ"ת מהלאומית, האדומים הובסו אתמול 4:0 בסמי עופר על ידי הפועל חיפה.
מדובר בעונה עם יותר מידי תבוסות בהפועל ת"א: חמישייה ממכבי חיפה, רביעיות מול מכבי נתניה והפועל חיפה, שלישיות נגד הפועל באר-שבע, הפועל חיפה ופעמיים בדרבי - וכל זה על האפס. אה כן, ובשבת מגיע הדרבי התל אביבי בבלומפילד.
2 צפייה בגלריה
דורון ליידנר מאוכזב, הפועל חיפה חוגגת
דורון ליידנר מאוכזב, הפועל חיפה חוגגת
שחקני הפועל חיפה חוגגים, ליידנר עם הראש באדמה
(צילום: גיל נחושתן)
מי שנראה מאוכזב שלא שולב אתמול במשחק היה עומר דמארי, שלמרות חמשת החילופים - הוא לא נכנס לכר הדשא. "יש פה כבר מישהו שעושה לו בכוונה", סבורים חבריו של דמארי. שחקנים אחרים בקבוצה אמרו: "עשו על החבר'ה הצעירים שלנו כתבות בלתי פוסקות, אבל אנשים הגזימו לגמרי. כשאין לחץ, הכל בסדר, אבל כעת הוא הגיע. אי אפשר לבנות ככה כלום, הקפיצו אותם מהר מדי".
קלינגר עצמו ניסה להסביר את התבוסה: "חמישה משחקים בשבועיים זה קשוח, אסור לשכוח שהשחקנים הם רק בני אדם. העייפות הובילה להרבה טעויות וזה היה גורם מכריע במשחק הזה. לגבי הצעירים, אמרנו שנלך איתם בתקופה הזו. אנחנו רוצים שהעתיד של הפועל יהיה חזק ונמשיך בדרך. אחרי שלושה חודשים של פגרה זה לא פשוט לשחק כל כך הרבה משחקים בפרק זמן קצר, וצריך לקבל את זה״.
2 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
בשבת יש לו עוד דרבי על הראש. קלינגר
(צילום: גיל נחושתן)
בהפועל ת"א מקווים כי בששת המשחקים האחרונים של העונה, אחרי שהצליחו לשקם עצמם, הרושם לא יתקלקל. המגן איאד אבו עביד סיכם: "יצאנו מאוכזבים כי באמת קיווינו להציג משחק טוב ולהשיג ניצחון. לא הלך לנו והעייפות הורגשה אצל כולם. יש לנו משחק חשוב בשבת ונצטרך לשכוח מהר מההפסד הזה".