האם ערן זהבי יעזוב את פ.ס.וו איינדהובן בחלון ההעברות של ינואר? החלוץ הישראלי, שלא הצליח להתאקלם בהולנד וספג ביקורות רבות מהתקשורת המקומית, מחזיק בשתי הצעות אטרקטיביות - אחת מאיחוד האמירויות והשנייה מארה"ב.
לוס אנג'לס FC, שכבר הייתה במגעים עם זהבי במהלך יוני האחרון, לוחצת עליו להגיע לקבוצה, מהלך שהוא לא פוסל. אגב, אחד מבעליה של הקבוצה הוא מג'יק ג'ונסון. קבוצה אמריקאית נוספת שהביעה עניין היא לוס אנג'לס גלאקסי.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
בדרך לארה"ב או דובאי? ערן זהבי
(צילום: gettyimages)
בימים האחרונים קיבל זהבי הצעת עתק מאחת הקבוצות הגדולות בדובאי, הגבוהה ביותר שהוצעה אי פעם לשחקן באמירויות, ליגה בה משחק שותפו לשעבר בגוואגנז'ו, דיא סבע. "הכל פתוח לקראת ינואר", הבהיר זהבי, שלא פוסל הישארות בהולנד עד הקיץ, אופציה פחות מועדפת. הוא מחזיק בחוזה לעוד שנה וחצי, אבל בוחן את האפשרות לעבור וגם זוכה לתמיכה משפחתית, בעיקר לגבי ההצעה מארה"ב, אך גם זו של דובאי. אגב, זהבי נחת היום (חמישי) בדובאי למטרות נופש.
זהבי הגיע לקבוצת הפאר ההולנדית בקיץ האחרון והפך למשתכר הגבוה ביותר, אבל כבש שלושה שערים בלבד ב-10 הופעות ולא הצליח להתבלט. לפני שלושה שבועות הוא נפצע מול גרנדה בליגה האירופית ועדיין לא חזר לשחק בקבוצה, שבינתיים התקרבה לאיאקס בפסגת הליגה.
2 צפייה בגלריה
מיץ' גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב
מיץ' גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב
מיץ' גולדהאר
(צילום: עוז מועלם)
מכבי תל אביב, שגם בקיץ האחרון הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו, לא פנתה אליו עדיין אך ההצלחה שלה באירופה עשויה לסלול את דרכו של זהבי בחזרה לקריית שלום, למרות שחלק מרכזי מהכספים שקיבלה מנותב לטובת הגבלות הפייר-פליי. ל-ynet נודע כי זהבי והבעלים הגיעו להבנה כי במקרה שמכבי ת"א תרצה להחזיר אותו לקבוצה, תיערך שיחה בין השניים, זאת לאחר שהייתה מתיחות כשעזב לשחק בסין.
בשלב הזה הבעלים הקנדי עדיין לא שוחח עם זהבי ורק אם שיחה כזו תתבצע, יהיה אור ירוק למכבי ת"א להמשיך ולנסות להחזירו בכפוף לרצונו והדרישות שלו.