"אין ספק שבפלייאוף העליון נפלנו במקומות שלא היינו צריכים ליפול בהם, ומכבי חיפה ידעו לעבור את המשברים. אליפות מוכרעת על הפרטים הקטנים, ושם נפלנו. הרצף התחיל בתיקו נגד אשדוד במשחק הביתי שלנו. היינו צריכים לבוא עם רוח חזקה יותר, אבל התעוררנו רק ב-20 הדקות האחרונות וזה היה מאוחר". על הציטוט הזה חתום איתי שכטר, אחד השחקנים היותר טובים של מכבי תל אביב בתקופה האחרונה.
אמש (ראשון), הצהובים הביסו 0:3 במושבה את מכבי פתח תקווה, ושכטר כבש שער שלישי תוך 72 שעות אחרי הצמד מול מכבי חיפה בגביע.
2 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב חוגגת
מכבי תל אביב חוגגת
מכבי תל אביב חוגגת
(צילום: ראובן שוורץ)
במכבי ת"א, שתשחק ברביעי הקרוב באשדוד, בעוד חיפה תצא לקריית שמונה, הפנימו כי את האליפות הם הפסידו וחושבים בעיקר על גביע המדינה בשבוע הבא בבלומפילד בדרבי מול הפועל ת"א. מנגד, הם שבעי רצון מרוח המועדון בזמן שהזרים עזבו לתקופה, ומרביתם, למעט אלכסנדר פשיץ', שגם הודיע שחלה בקורונה, הספיקו לחזור ולהיות בסגל, זה לא פירק את הקבוצה שרשמה שני ניצחונות חשובים ועדיין יכולה לזכות בתואר.
"נשארו עוד שני משחקים נעשה את המקסימום, ניתן את הכל עד הסוף", הסביר שכטר. "יש פה חבורה של גברים, גאה להיות חלק מהם. אלוהים יחליט מה מגיע לנו מבחינת תארים. ברמה האישית אמרתי שאתן תמיד את הכל, שמח שאני נראה טוב. עברנו חילופי מאמנים, 3/4 קבוצה חלתה בקורונה, פציעות של שחקנים משמעותיים. ועדיין, אנחנו חבורת גברים שעומדת על הרגליים עם הקהל שנתן תצוגה מדהימה והרים שחקנים שלא שיחקו באופן סדיר והיו צריכים אותם בשני משחקים בשלושה ימים".
2 צפייה בגלריה
אלכסנדר פשיץ'
אלכסנדר פשיץ'
אלכסנדר פשיץ'
(צילום: עוז מועלם)
במכבי ת"א ישלבו לפחות את שני המגנים, אנדרה ז'ראלדש ואנריק סבוריט יחד עם לואיס הרננדס במשחק הליגה ברביעי נגד אשדוד, אליו יחזור לשחק גם שרן ייני וייתכן כי איתן טיבי יזכה למנוחה. אולם המטרה המרכזית היא גמר הגביע. במועדון ינסו להכשיר בין היתר את אייל גולסה שאם הקבוצה לא היית עולה לגמר, כבר לא היה חוזר לשחק העונה.