שני מאמנים בליגת העל נדבקו בקורונה, כך הודיעה היום (שישי) מינהלת הליגה. מדובר במאמן בני סכנין אלדד שביט ומאמן הפועל חדרה שרון מימר. במינהלת הדגישו כי אין קשר בין המקרים. לאור זאת, שחקני שתי הקבוצות יעברו עוד היום בדיקות קורונה והמשך הפעילות תיקבע לפי התוצאות.
כבר אתמול שביט דיווח לאנשי המועדון כי הוא סובל מתסמינים ואמר: אני מרגיש חלש ורחוק מהשיא שלי". היום נודע לו כי הבדיקה אכן יצאה חיובית. בנוסף לשביט, גם קפטן הקבוצה, עלי עותמאן, קיבל הודעה ממשרד הבריאות כי עליו להיכנס לבידוד לאחר שבא במגע עם חולה קורונה.
2 צפייה בגלריה
אלדד שביט
אלדד שביט
"רחוק משיאי". אלדד שביט
(צילום: ראובן שוורץ)
מסכנין נמסר: "אלדד העביר את אימון יום רביעי באופן מלא. השחקנים, הצוות המקצועי, הרפואי והלוגיסטי נחשפו למאמן בשיחות אישיות ואסיפה קבוצתית סגורה במהלך האימון, ובכל מה שקשור להלך רוח יומי במקום עבודה ובאינטראקציה מלאה. שחקנים ואפסנאים קיבלו הוראות על כניסה לבידוד. שחקנים אחדים ועובדים אחדים הודיעו על תסמינים קלים. הנהלת המועדון תדאג שכל אנשי המועדון יעברו בדיקות מזורזות תוך כדי עידכון אנשי המנהלת על המצב. הנהלת המועדון תעשה את כל מה שנדרש ואשר ישמור על בריאות השחקנים של כל הקבוצות. איחולי בריאות".
מחר (18:00) סכנין אמורה להתארח אצל מכבי נתניה, ונכון לעכשיו המשחק יתקיים כרגיל, כך הודיעה המינהלת. במקרה כזה מי שיעמוד על הקווים הוא עוזרו של שביט, הראל סלע, שקיים היום אסיפה תוך שמירה על ריחוק חברתי.
2 צפייה בגלריה
שרון מימר
שרון מימר
"חשבתי שזה יעבור". שרון מימר
(צילום: הפועל חדרה)
סלע, בהתייעצות עם המאמן, ייתן קרדיט למוטי ברשצקי בהרכב במקומו של ג’אבר עטאא הפצוע. בעמדת השוער ימשיך ראמי חאמדה במקומו של מחמוד קנדיל, שטרם התאושש מהפציעה אותה הוא סוחב עוד מלפני פתיחת הליגה.
לגבי חדרה, מימר לא העביר את שני האימונים האחרונים ביומיים האחרונים לאחר שלא חש בטוב, אך חשב שמדובר בשפעת. "חשבתי שזה יעבור", אמר המאמן ל-ynet. "הרגשתי טוב יותר אבל המליצו לעשות בדיקה שנמצאה חיובית".
פורסם לראשונה: 12:16, 11.09.20