מעמדו של סלובודן דראפיץ', שעם סיום הסיבוב הראשון רחוק רק נקודה אחת מהמקום המוליך לליגה הלאומית, התערער ונראה כי אם המאמן רק יציע את התפטרותו, הוא יקבל לכך את האור הירוק.
גורמים בבית"ר טענו כי היו רוצים לראות את שי ברדה נשאר לבדו, אולם נראה כי היחסים הטובים בין השניים לא יניבו מהלך כזה. הבעלים משה חוגג מתוסכל מאוד ולכן אם לא יהיה שינוי מהיר, אפילו עוד לפני פתיחת חלון ההעברות בינואר, הוא יבצע מהלך כזה.
4 צפייה בגלריה
דראפיץ' על הקווים
דראפיץ' על הקווים
צוות האימון יפורק וברדה יאמן לבדו? דראפיץ' אתמול על הקווים
(צילום: ראובן שוורץ)
"מאוכזב יותר מכולם, מחכה לינואר", הסביר חוגג שבחמישי הקרוב יגיע לוועדה להעברת זכויות בעלות על מנת לאשר את השותפות שלו עם השייח האמירתי חאמד בן חליפה. "המהלך שעשיתי נועד לקחת את המועדון לימים אחרים".
אותם ימים אחרים ממש לא מגיעים, כשבתשעת המשחקים האחרונים, מאז הניצחון של בית"ר מול הפועל חדרה, היא אגרה רק שש נקודות. אתמול הגיע ההפסד הביתי לאשדוד שהכניס את המועדון ללחץ והתלבטות לגבי ההתנהלות בעמדת המאמן.
4 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
"מאוכזב יותר מכולם". משה חוגג
(צילום: ראובן שוורץ)
יותר מדי שחקנים בבית"ר לא מתפקדים, כולל אלירן עטר או ירדן שועה שנכנס כמחליף, ואחרי שנרכש בתמורה לסכום גבוה לא פוגע גם בבית וגן. ללא מיכאל אוחנה, שמתקשה להתאושש ולחזור לכושר והסיפור הלא פתור של מתאוסיניו הפצוע, בבית"ר בוחנים שוב את אופציית דור מיכה.
"שלטנו במשחק בצורה טוטאלית, אבל כל זה רק תירוצים", הסביר ברדה ששוב נשלח על ידי דראפיץ לעמדת הראיונות לאחר שהוא סירב להגיע. "היינו צריכים לקחת את שלוש הנקודות האלו, היינו נאיביים. הנאיביות של כולנו גרמה להפסד במשחק. אנחנו צריכים, ואני חוזר על עצמי כמו תקליט, להתעשת ולקחת נקודות בכוח".
4 צפייה בגלריה
הפנים אומרות הכל. שחקני בית"ר מאוכזבים
הפנים אומרות הכל. שחקני בית"ר מאוכזבים
הפנים אומרות הכל. שחקני בית"ר מאוכזבים
(צילום: אורן אהרוני)
הקפטן עידן ורד סיכם: "לא זוכר דבר כזה שנים. אנחנו באים אחרי פעמיים תיקו, עם הרגשה ששינינו משהו, נראינו טוב יותר והייתי בטוח שנבוא נגד אשדוד ונהיה יותר טובים. עשינו הכל כמו שצריך, הגענו לארבע-חמש הזדמנויות של שער בטוח וכשאתה לא כובש, אתה סופג. אני עומד פה סיבוב שלם כי קפטן חייב לבוא ולדבר, ומרגיש סוג של אי נעימות מהקהל שלנו. תקופה כזו אני לא זוכר, היינו שווים ארבעה-חמישה שערים ואז הפסדנו".

בית"ר תאיץ את המגעים להחתמת דין דוד?

עם חיסרון של שישה שחקני הרכב, במועדון ספורט אשדוד לא האמינו שדווקא אחרי שני משחקים ללא ניצחון הם יחזרו עם שלוש נקודות מאצטדיון טדי. "הניצחון הזה במשחק פחות טוב שלנו זאת המתנה על הנקודות שאיבדנו במשחקים בהם שיחקנו טוב", אמר גורם בהנהלת המועדון.
הדרומיים סיימו את הסיבוב הראשון עם 22 נקודות, 8 נקודות יותר מהסיבוב הראשון בעונה שעברה, ובעיקר עם הרבה מאוד ביטחון שהגיע מהשחקנים שלא רגילים להיות בהרכב הראשון כמו עומרי בן הרוש, זוהר זסנו ופיראס אבו עאקל, ועדיין נתנו משחק ראוי לשבח.
4 צפייה בגלריה
דין דוד חוגג
דין דוד חוגג
דוד. כוכב כדורגל
(צילום: ראובן שוורץ)
מי שקיבלו את מירב המחמאות היו שני הבלמים, בן הרוש וננאד צבטקוביץ', שהצטיין והיה ראשון לכל כדור ברחבה, כשגם בחלק הקדמי דין דוד ופאהד באיו עשו את המצופה מהם.
באשדוד מספרים שדוד זכה ללא מעט פניות מאותה בית"ר במהלך השנה האחרונה, ועושה רושם שבהיעדר יכולת להביא זרים מבחוץ, משה חוגג יאיץ את המגעים מול ג'קי בן זקן בעניינו. דוד עצמו היה שמח בסיום, ואמר: "משחק טוב שלנו. אני שמח מאוד על הניצחון. אנחנו עובדים קשה וממשחק למשחק מנסים להשתפר".